ещё
свернуть
Все статьи номера
№12, 2018
ОЗЫҚ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕ

«Ертегіге саяхат» квест-ойынының сценарийі

Міндеттері:

  • балалардың қимыл белсенділігіне, дене шынықтыру сабағында алған қимыл дағдыларын қолдануға ықпал ету;
  • балалардың өмір сүру қауіпсіздігі туралы білімін ойын түрінде бекіту.

Ойын барысы

Жүргізуші. Балалар, сендер ертегіні жақсы көресіңдер ме? (Балалардың жауаптары.) Сендер қандай ертегі білесіңдер?

Жарайсыңдар, менің сендерге сыйым бар. Бұл сандықтың ішінде қызықты кітаптар жатыр, одан көптеген қызықты нәрселерді біле аласыңдар. (Сандықты ашады, ал оның іші бос.)

Жүргізуші. Қандай сиқыр?! Жаңа ғана осында болған… Балалар, сендер қалай ойлайсыңдар, біздің кітаптарымыз қайда кетті екен? (Балалардың жауаптары.)

Музыка ойнайды; Мыстан кемпір шығады.

Мыстан кемпір. Сәлем, сәлем, менің шұбар беттерім! Неге үндемей қалдыңдар? Әндетпейсіңдер, билемейсіңдер… Мені көргендеріңе қатты қуанған шығарсыңдар?

Жүргізуші. Мыстан кемпір, менің сиқырлы сандығымнан кітаптар жоғалып кетті, оларды мен балаларға сыйға тартпақшы едім. Олардың қайда кеткенін білмейсің бе?

Мыстан кемпір. Кітап керек екен ғой! Қарашы өздерін, өздерінше ақылды бәрі? Сонда Мыстанға кім көмектеседі? Кім кеңес сұрайды?

Жүргізуші. Мыстаным, біз сенен көмек сұрап тұрмыз ғой.

Мыстан кемпір. Рас па?! Ох, менен ешкімнің көмек сұрамағанына қай заман! Жарайды, маған сендердің кітаптарың қажет емес, оны Кощей сандығына жасырып қойған! Бес құлыппен құлыпталған!

Жүргізуші. Ол жерге қалай жетуге болады?

Мыстан кемпір. Менде сандыққа баратын жолдың картасы бар, бірақ жолда сендерді түрлі тапсырмалар күтіп тұр. Егер сынақтан өте алсаңдар, онда кітап салынған сандық сендердікі болады.

Жүргізуші. Рақмет саған, Мыстан кемпір! (Мыстан кемпір шығып кетеді.) Ал, балалар, кітаптарыңды Кощейдің қақпанынан құтқаруға дайынсыңдар ма? Онда жолға шығыңдар. (Балалар тәрбиешілермен бірге бағыт бойынша кетеді.)

1-ші аялдама – «Орман». Балаларды Қызылтелпек қарсы алады.

Қызылтелпек. Сәлеметсіңдер ме, балалар! Маған көмектесіңдерші, өтінемін! Мен әжеме бәліш апара жатқанмын, жолдан қасқырға тап болдым. Ол менен көп нәрсені сұрады, сосын себетімді тартып алды, ал оның ішінде сүрлеудің картасы болған. Енді әжеме қалай барамын?

Тәрбиеші. Балалар, айтыңдаршы, Қызылтелпек нені дұрыс істемеді?

Балалар. Бейтаныс адаммен сөйлесті, қайда бара жатқанын айтты және әжесінің мекенжайын айтып берді.

Қызылтелпек. Балалар, мен бәрін түсіндім!

Жолда тонап өзіңді,

Ұрлап кетпес үшін де,

Есігіңді қатты жауып,

Ашушы болма ешкімге!

Шомылуға шақырса да,

Тіпті түсуге киноға,

Кәмпит берем десе де,

(Жоқ!)... де әрқашанда.

Сағыз шайнайсың ба десе де,

Бір бума ақша берсе де,

Тіпті циркке билет көрсетсе –

Әрқашанда ... (жоқ!) де.

Айға апарам десе де,

Пілге отырғызам десе де...

Мұның бір жауабы бар.

Әрқашанда... (жоқ!) де.

Қызылтелпек: Балалар, сендерді орманға не алып келді? (Балалардың жауаптары.) (Қызылтелпек томарға отырады.) Ой, себетім табылған сияқты! Ал оның ішінде бір қағаз жатыр? (Оқиды.) «Саған келгендердің бәрі шеңберден тоннель жасап, сол арқылы өтсін».

«Тоннель» ойыны. (Балалар тапсырманы орындайды.) Ой, мұнда тағы бір қағаз жатыр: «Оларға кілтті бер, соның астында сенің картаң бар». Балалар, міне сендерге Кощей сандығының кілті. Рақмет сендерге!

2-ші аялдама – «Гүл қала». Балаларды Дымбілмес қарсы алады.

Дымбілмес. Балалар, мен Гүл қалада, Қоңыраулар көшесінде тұрамын. Біз Гүл досымыз екеуіміз Васильков көшесінде кездеспек болып келіскенбіз, ал жол белгісі болмағандықтан мен жолдан өте алар емеспін. Оның орнына жұмбақ тұр, оның жауабын мен білмеймін… Маған көмектесіңдерші!

Ала таяқ ұстаған,

Жол тәртібін нұсқаған.

Өміріңді  күзеткен,  

Ысқырықпен түзеткен.  (Милиционер)

Дымбілмес. Балалар, ендеше жол белгісін құрастырайық.

«Зебра» эстафетасы өткізіледі. Әр командада – қара және ақ қағаз жолақтары салынған себет. Балаларға қағаз жолақтарынан «зебра» құрастыру ұсынылады, бұл ретте жолақ түстерінің реттілігін ұмытпау керек.

Дымбілмес. Сендер білесіңдер ме, менің Гүл досым ұйқассыз өлеңдер шығарады. Тыңдап көресіңдер ме?

  • Бағдаршам түскі ас ішеді.

Бұл рас па, балалар? (Жоқ)

  • Адамдар жасыл түске

Жолдың арғы бетіне өтті. (Иә)

  • Мен бір құпияны білемін:

Бағдаршамның көк түсі бар. (Жоқ)

  • Мен велосипедіме

Билет сатып аламын. (Жоқ)

  • Жасыл түске әрқашан

Пойыздар ғана жүреді? (Жоқ)

  • Қиналмастан жауап бер:

Куәлікті кафеден ала ма? (Жоқ)

  • Адам қызыл түске

Жолдан өтіп кетті… (Жоқ)

  • Бағанда сымдар бар,

Трамвайларға арналған? (Жоқ)

  • Егер кейде асықсаң

Қызыл түске өтуге бола ма? (Жоқ)

  • Белгілерді жақсы білу керек!

Бағдаршамда ол бесеу. (Жоқ)

  • Балаларды жалғыз өзін

Жолда ойнауға жіберуге болмайды. (Иә)

  • Бар белгіні нақты біліп,

Жақсы көріп, құрметтеу керек? (Иә)

Дымбілмес. Ой, менің қалтамда бір кілт жүр… Сендерге керек емес пе? (Балалардың жауаптары.)

3-ші аялдама – «Тили-тили, тили-бом». Балаларды үсті күйе-күйе Мысық қарсы алады.

Мысық. Сәлеметсіңдер ме, балалар! Мен үйімнен айырылдым, ол жанып кетті… Неге екенін білмеймін…

Тәрбиеші. Балалар, кейіпкердің қай ертегіден келгенін таптыңдар ма? (Балалардың жауаптары.)

Тәрбиеші. Не болғанын және не үшін олай болғанын мысыққа айтып беріңдерші.

Мысық. Мен енді бәрін түсіндім. Ал сендер кілт іздеп жүрген шығарсыңдар? (Балалардың жауабы.) Егер сендер менің тапсырмаларымды орындасаңдар, мен сендерге кілтті беремін.

Бірінші тапсырма – «Сөйлемді аяқта».

От жақпа күйерсің,

Өртеніп жүрерсің.

Сіріңкені ұстасаң,

Бәлеге сен… (түсерсің).

Оттың ісі қуырмақ,

Желдің ісі суырмақ.

Қазір жанған жалынды

Алып ұшып (қумақ).

Кешір, досым, қателестім.

Шырпыны ұстап, көктемеспін.

Ата-ананың рұқсатынсыз

Сіріңкеге (беттемеспін).

Алыңдар ұғып, балалар,

Істері кейде шалалар.

Шырпы, оттық, электрге

Шама келсе (жоламаңдар).

Екінші тапсырма – «Телефон»

Үстелдің үстінде цифрлар жазылған карточкалар жатыр: 101, 102, 103, 104, 109, 112.

Тапсырма: белгіден кейін телефон нөмірі жазылған карточканы көрсету керек, егер үйде өрт шықса, осы нөмір бойынша өрт сөндірушілер командасын шақыру керек.

Үшінші тапсырма – «Өрт сөндірушілер оқуда». Балалар екі командаға бөлінеді; бірінші қатысушы өрт каскасын киеді және көгілдір лентаны алады (су). Өртеніп жатқан үйге жетіп (картинка), өрттің суретіне лентаны жапсыру керек, осыдан кейін командаға қайтып келіп, касканы келесі ойыншыға беру керек.

Эстафета аяқталған соң Мысық балаларға кілтті береді.

4-ші аялдама – «Саламатты өмір салты»Балаларды Қожалақ қарсы алады.

Қожалақ. Мен құбыжықтан қашып кеттім! Ол анамның жатын бөлмесінен шығып, маған айғайлай бастады! Мен қорыққанымнан қашып кеттім.

Тәрбиеші. Балалар, мұның қай ертегі және оны кім жазғанын таптыңдар ма? (Балалардың жауабы.)

Қожалақ. Ал сендер таза әрі ұқыпты болу үшін не істеу керектігін айтып бересіңдер ме? Әйтпесе менімен ешкімнің дос болғысы келмейді… (Балалардың жауаптары.)

«Сөйлемді аяқта» ойыны.

  • Сырттан келіп үнемі,

Сабынмен қол (жуамыз).

  • Таза болды мұнтаздай,

Тағамға қол (созамыз).

Сүйсінеді (қараған).

Жақсы көреді бар (адам).

Тап-таза етер (өзіңді).

Сабын деген (осы).

  • Таза бала мұнтаздай,
  • Ұқыпты деп бұл қандай,
  • Бола білсең төзімді
  • Тазалықтың досы –

«Тазалық заттары» эстафетасы. Балалар тазалық заттары бейнеленген суретті таңдайды.

Қожалақ. Мен қалтамнан кілт тауып алдым. Мүмкін, ол сендердікі шығар.

5-ші аялдама – «Көңілді»Балаларды Карлсон қарсы алады.

Карлсон. Балалар, мен бүгін Сәбиде қонақта болып қайттым. Ол маған сұрақтар жазылған парақты берді және олардың жауабын тауып беруімді өтінді. Мүмкін, сендер маған көмектесерсіңдер?

Қауіпті заттар қандай?

Түрлі дәрілердің дәмін көріп, ішуге бола ма?

Тұрмыстық химияның түрлі қаптамаларын ашуға бола ма?

Қосулы электрлік құрылғыларды қараусыз қалдыруға бола ма?

Барлық өткір, үшкір әрі кесетін заттарды өз орнына қоймауға бола ма?

Үйден, тіпті бөлмеден шыққанда теледидарды, магнитофонды, үтікті және басқа электрлік құрылғыларды өшірмеуге бола ма?

Карлсон. Қандай ақылдысыңдар! Мен көп нәрсені білмейді екенмін… Көп рақмет! Мен сендердің кілт іздеп жүргендеріңді білемін. Ол бүгін менде болған. (Мұңайып.) Балалар, мен бұзықтық жасағанды ұнатамын, бүгін де солай тентектік жасап жүріп ойыншықтарымды шашып тастадым. Кілттерің осы ойыншықтардың арасында. Бәріміз бірге бәрін реттеп, кілтті іздейік.

«Ойыншықты жина» ойыны

6-шы аялдама – «Кощейдің сандығы». Балаларды жүргізуші қарсы алады.

Жүргізуші. Балалар, жарайсыңдар! Сендер барлық кілтті таптыңдар, енді сандықты аша аламыз. Жолда кімге жолықтыңдар және тапсырмалар қиын болды ма? Сандықты ашпас бұрын мен сендерге би билеуді ұсынамын!

Би-ойын.

Биден кейін жүргізуші сандықты ашады және балаларға сыйлық таратады.

№12, 2018
СЛОВО РЕДАКТОРА

Уважаемые читатели!

Поздравляю вас с наступающим Новым годом!
Спасибо за то, что вы с нами!

Обращаю ваше внимание на перечень статей, опубликованных в течение года, который мы каждый год публикуем в декабрьском номере.


Айнур Султангазиева,
главный редактор,
e-mail: moo@mcfr.kz

В электронной версии журнала https://e.metodist.mcfr.kz/ легко перейти на нужные статьи.

Каждая профессия требует постоянного совершенствования. Существуют ли специальные средства, позволяющие разрабатывать дистанционные курсы? Подробнее читайте в статье «Механизм и инструментарий проведения дистанционных курсов».

Ежедневно нам приходится сталкиваться с возрастающими требованиями к развитию детей, подготовке их к школе, появлению новых технологий, с отсутствием целенаправленного и систематического обучения детей конструированию. Прочитав статью «На пути к модели 4К через LEGO-конструирование» педагоги узнают, как работать с новыми лего-технологиями.

Будет интересен и сценарий квест-игры «Путешествие по сказкам», который можно будет скачать в этом номере.

№12, 2018

2018 жылы жарияланған мақалалар тізімі

Автор

Мақалалар тақырыбы

1

2

3

Әдістемелік жұмысты басқару

К. Я. Грудупс

Пәндер бойынша оқулықпен және оқу-әдістемелік кешенмен жұмыс

1

ТжКБ-ғы әдістемелік қызмет

1

Т. И. Набатникова

Инновациялық-шығармашыл әдіскердің даму мектебі

3

«Әдіскерлік қызметтің нәтижелі көшбасшысы» конкурсының ережесі

3

Р. Ш. Утеева

Оқытушы шеберлік сағатын өткізу бойынша әдістемелік ұсынымдар

3

И. В. Бункова

Шеберлік сағаты педагогтардың шығармашылық қабілеттерін дамыту тәсілі ретінде

4

С. П. Ионова

Ерте дамыту бағдарламаларының сапасы мен қолжетімдігі

4

Н. В. Карасёва

Білім беру процесіне мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жаңартылған мазмұнын енгізу

4

Үлгілік бағдарламаны білім салаларын кіріктіру арқылы іске асыру

4

Табиғатта бақылау және серуендеу

4

Мектеп жасына дейінгі балалардың машықтары мен дағдыларының даму мониторингін ұйымдастыру және өткізу

4

Мектепке дейінгі ұйымдардың үлгілік оқу жоспарының вариативтік бөлігінің құрылымы мен мазмұны

4

Педагогикалық ұжыммен әдістемелік жұмыс

4

Г. К. Курманова,
Ш. С. Нурахметова

Директор орынбасарының жазғы мектебі

7

Т. И. Набатникова

Әдістемелік кабинеттің жұмыс жүйесі

7

Балабақша әдіскері қызметінің циклограммасы

10

Т. Л. Яндулова

Өзіндік менеджмент технологияларын қолдану

10

Е. О. Волкова

Арнайы пәндер сабағында ИДЖ іске асыру білікті маман даярлау тәсілдерінің бірі

11

Педагогикалық инновациялар

А. К. Кужракаева

Педагогпен бірлескен қызметте мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу қатынасы дағдыларын дамыту

1

М. Ж. Омырбаева

Математиканы меңгеруде студенттердің танымдық қызметін белсендіру

1

Н. А. Шереметьева

Елордамыз Астананың мерейтойы – айтулы оқиға

1

С. П. Ионова

Мектепке дейінгі білім сапасын бағалаудың квалиметриялық тәсілі

2

А. Н. Сыздыкова

Білім мазмұнын жаңарту жағдайындағы түзету-дамыту сыныптарындағы робот техникасы

2

Мектептің білім беру кеңістігіне робот техникасын енгізу

2

ПДТ балалар үшін сәттілік жағдайын құру

2

М. В. Геслер

Білім салаларын кіріктіру және кіріктірілген сабақтар өткізу

3

Г. Н. Нурханова

Қашықтық конкурстары – балаларға қосымша білім беру мүмкіндіктерінің бірі ретінде

3

Г. А. Романкулова

Оқытудың белсенді әдістері

3

А. А. Бабина

АКТ құралдарымен мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамытамыз

5

А. К. Кужракаева

Ойын қызметінде балалардың тілін дамыту нысандары мен әдістері

5

Л. В. Подобинская,
Н. А. Бессонова

Мектепке дейінгі ұйымның білім беру кеңістігін жобалау

5

И. В. Дементьева

Оқушылардың жобалық- зерттеу біліктілігін қалыптастыру бағдарламасы

5

А. А. Каркулова

Дарынды балаларды диагностикалау әдістері

5

С. Б. Костюкова,
Л. В. Рыжкова

Дарындылықты ресурстық сүйемелдеудің стратегиялық бағыттары

5

А. К. Кужракаева

Балабақшада пәндік-дамыту ортасын ұйымдастырудың заманауи тәсілдері

6

С. Ф. Молдажарова

Шет тілін оқытудағы CLIL әдістемесі

6

С. М. Оразбаева,
М. Н. Крючкова

Мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыста АКТ қолдану

6

Г. С. Орлова

Физикалық және адамгершілікті тұрғыдан дені сау тұлғаны тәрбиелеу ісі

6

М. Н. Подгайнова

Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған өнімді оқу-тыңдау технологиясы

6

Е. К. Паназдырь,

О. Н. Иконникова

«Әдістемелік іс-шара режиссурасы: идеядан нәтижеге дейін» шеберлік сағаты

7

Л. В. Сергеева,
Г. Т. Мамырова

Интерактивті тақтаны қолдану

7

К. Я. Грудупс

Түрлі стратегияларды қолдану арқылы сыни ойлауды дамыту

7

Л. В. Локтева

Ерте жастағы балалардың танымдық-зерттеушілік қызметін дамыту

7

К. А. Асанова

Көптілділік қазіргі білім беру басымдықтарының бірі ретінде: жай-күйі, болашағы

7

Л. В. Подобинская

Мектепке дейінгі білім беру жүйесіндегі STEAM-оқыту мүмкіндіктері

8

В. Н. Трофимова,
И. В. Балдина

«Ертегі терапиясы мектеп жасына дейінгі балаларды жан-жақты дамыту факторы ретінде» семинар-практикумы

8

К. Я. Грудупс

Пәнаралық ықпалдастық көптілді білім берудің барынша тиімді нысаны ретінде

9

З. Г. Леонова

Балабақшада үш тілде білім беруді іске асыру

9

В. В. Шмидт

Педагог-психологтың дербес түзету-дамыту жұмысы

9

Е. В. Бритвина,
Т. Л. Яндулова

«Жаратылыстану» ОӘК құралдарына ие танымдық қызметтің эксперименттік-зерттеушілік моделі

10

К. Я. Грудупс

Тайм-менеджмент

10

Н. В. Карасёва

МДҰ-да кіші жастағы балалардың әлеуметтік дамуын ұйымдастырудың педагогикалық шарттары

10

Л. С. Альмагамбетова

Балалардың ерте дамуы: жағымды әрі жағымсыз тұстары

11

Балаларды ерте дамытуды қашан бастаған жөн

11

Балаларды ерте дамытудың тиімді әдістемелері

11

Ерте дамытудың ең танымал әдістемелері

11

Қазақстанда балаларды ерте дамытудың жай-күйі мен келешегі

11

К. Я. Грудупс

Микрооқытудың сабақ жоспарына әсері

11

Е. В. Мятковская

12

Е. А. Семагина

12

О. А. Фризен

12

12

Ғылыми-зерттеу жұмысы

Г. Г. Смағұлова

«Ашық сабақтар» фестивалін өткізу туралы ереже

1

Тест тапсырмаларының маңызы

1

«Үздік авторлық бағдарлама» конкурсын өткізу туралы ереже

1

Педагогтың кәсіби қалыптасу мониторингі

1

К. Я. Грудупс

«Дарынды балалар» кешенді-мақсатты бағдарламасы

2

А. А. Бондарева

Элективтік және қолданбалы курстар бағдарламаларын құрастырудың әдістемелік тұжырымдамасы

4

Т. И. Набатникова

Эксперименттік қызметті ғылыми-әдістемелік сүйемелдеу бағдарламасы

6

А. Е. Жакаева

ШЖМ-те ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру

7

Г. Г. Смагулова

«Білім алушыларды шығармашылыққа баулу» жұмыс жүйесінің сырттай конкурсын өткізудің жалпы ережелері

8

М. А. Попова,
Х. Х. Сайфуллин

Оқушылардың оқу-зерттеу қызметі

9

А. Н. Хасенова

Оқушылардың ғылыми-зерттеу жұмысы

10

С. К. Саттыбаева

Жалпы білім беретін мектептегі талантты әрі дарынды балалар

11

Дарынды оқушылармен жұмыс жоспары

11

Ю. А. Быкова

12

Ғылыми-әдістемелік кеңес

Педагогтың кәсіби қалыптасу мониторингі

1

И. А. Зинковец,
В. Н. Трофимова

Жаңартылған білім беру жағдайында оқытудың критериалды жүйесі

2

С. Н. Турсынова

Жеке білім беру бағдарламасы

3

Г. С. Орлова

Балабақша тәрбиешілерінің «Тәрбиеші – сәттілікке жол бастаушы» конкурсы

3

«Сәттілік – кәсіптік даму нәтижесі ретінде» семинары

3

А. А. Кайкенова

Инновациялық мектепте жас педагогтармен жұмысты ұйымдастыру

5

К. Я. Грудупс

«Педагогикалық шығармашылық» әдістемелік қызметін дамытудың кешенді-мақсатты бағдарламасы

6

Л. А. Шинкарецкая

«Саламатты өмір салты дағдысын тәрбиелеу» педагогикалық сағаты

8

К. Я. Грудупс

Педагогтың кәсіби конкурстарға қатысу арқылы педагогикалық шеберлікті арттыруы

9

«Үздік әдістемелік бірлестік» мектептік конкурсы туралы ереже

9

М. А. Попова,
Х. Х. Сайфуллин

Мектепке жас ұстаз келді

9

Оқу үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс

9

Н. Д. Козарезова

МДҰ интернет-ресурсының ақпараттық ашықтығын бағалау

10

Педагогикалық кеңес туралы ереже

10

Біліктілікті арттыру, аттестаттау

Б. Ж. Ауталипова

Білім мазмұнын жаңарту жағдайында педагогикалық функционалдық біліктілікті дамыту

1

К. К. Турдакынова

Коучинг мектепке дейінгі ұйым педагогтарының біліктілігін арттыру тәсілі ретінде

2

А. Д. Киныбаева

Бейнелеу өнері мұғалімдерінің «Менің шығармашылық зертханам» облыстық шеберлік сыныптар конкурсы

2

Г. Ж. Иманхатова

Кәсіпқойлықты арттыру – білімді дамыту шарты

5

К. Я. Грудупс

Педагог қызметкерлерге арналған Ұлттық біліктілік тестілеудің жаңа форматы

6

К. Я. Грудупс

Педагог қызметкерлерді аттестаттаудың жаңа ережелері

8

Педагог кадрларды аттестаттау комиссиясын бекіту туралы бұйрық

8

Аттестаттауға өтініш

8

Біліктілік санатын беруге (растауға) аттестатталушы адамды аттестаттау туралы куәлік

8

Ұлттық тестілеуге өтініш

8

Ұлттық біліктілік тестілеуден өту туралы анықтама

8

Сабақты бақылау парағы

8

Аттестатталушы адамның портфолиосын қабылдау-тапсыру актісі

8

Аттестатталушы адамға біліктілік санатын беруге (растауға) портфолиосын бағалау өлшемшарттары

8

Портфолионы бағалау парағы аттестатталушы адамның біліктілік санатын беруге (растауға)

8

Аттестатталушы адамның қызмет қорытындыларын кешенді түрде талдап қорыту бойынша _____________________ біліктілік санатына сараптамалық кеңестің қорытындысы

8

Біліктілік санатын беруге (растауға) _____________________ аттестаттау комиссиясы отырысының хаттамасы

8

Біліктілік санатының қолданылу мерзімін ұзарту туралы _____________________ аттестаттау комиссиясы отырысының хаттамасы

8

Біліктілік санаттарын беру (растау) туралы куәліктерді тіркеу және беру журналы

8

А. К. Акишева

ШЖМ-те біліктілікті және кәсіби біліктілікті үздіксіз арттыру

11

К. Я. Грудупс

12

Озық педагогикалық тәжірибе

И. В. Бункова

Тәлімгерлік – балабақшаның дамуына ықпал ету құралы ретінде

1

К. Я. Грудупс

Микрооқыту

1

Н. А. Рыжий

«Жобалау әдісі мектеп жасына дейінгі балаларды кіріктіріп оқыту әдістерінің бірі ретінде» шеберлік сыныбы

2

Р. Ж. Мешелова

Жас оқытушыларды кәсіптік даярлау және бейімдеу

3

Е. В. Шкавронская

Білім берудің жаңартылған мазмұнының талаптарына сәйкес білім алушылардың кәсіби ынтасын қалыптастыру

3

И. В. Балдина

Арнайы пәндер сабағында жобалау қызметін қолдану

4

Г. К. Курманова,
М. М. Насонов

«Сәтті отбасы – сәтті бала» білім беру жобасы

4

Т. А. Саблукова

Білім беру мазмұнын жаңарту бойынша біліктілікті арттыру курсының аясында кері байланысты дамыту

5

К. А. Асанова,
А. М. Каюпова

Орыс тілі мен әдебиеті сабағындағы тұлғалық бағдарланған оқыту

6

В. Н. Трофимова

Пәндік-әдістемелік комиссия онкүндігін өткізу

6

Ж. Г. Казизова,
В. Н. Трофимова

Әлеуметтік әріптестік – өзара тиімді ынтымақтастық

7

Е. Л. Березенская

Оқытушының психологиялық-педагогикалық біліктілігі

8

И. Н. Дмитриева

Білімге деген сұраныстары ерекше балаларды психологиялық-педагогикалық және медициналық-әлеуметтік сүйемелдеу

10

Н. К. Джолтаева

Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайындағы сәтті педагогикалық практика аспектілері

11

А. Ж. Иргизбаева

Денсаулық сақтау ортасы баланы сәтті әлеуметтендіру құралы ретінде

11

Е. С. Бажанова

12

О. Ю. Бартощук

12

Б. Х. Есжанова

12

Нормативтік актілер

«Педагогика кадрларының біліктілігін арттыру курстарын ұйымдастыру және жүргізу қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 28 қаңтардағы № 95 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің м. а. 2017 жылғы 29 қыркүйектегі № 498 бұйрығы

3

«Оқулықтардың, оқу-әдiстемелiк кешендерiнiң, құралдарының және басқа да қосымша әдебиеттердiң, оның ішінде электрондық жеткізгіштегілерінің тiзбесiн бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2013 жылғы 27 қыркүйектегі № 400 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2017 жылғы 28 қыркүйектегі № 483 бұйрығы

3

«Білім алушыларды білім беру ұйымдарының түрлері бойынша ауыстыру және қайта қабылдау қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 20 қаңтардағы № 19 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 20 маусымдағы № 287 бұйрығы

8

«Орта білім беру ұйымдарында 2018–2019 оқу жылының басталуын, ұзақтығын және каникул кезеңдерін айқындау туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 5 шілдедегі № 322 бұйрығы

9

«Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі ұйымдарында 2018–2019 оқу жылында білім беру процесін ұйымдастыру туралы» әдістемелік нұсқау хат

11