ещё
свернуть
Все статьи номера
№8, 2023
ӘДІСТЕМЕЛІК ЖҰМЫСТЫ БАСҚАРУ

Тәлімгерлікті қалай ұйымдастыруға болады. Қадамдық нұсқаулық пен құжаттар жинағы

 

Тәлімгерлік – сенім мен серіктестікке негізделген өзара байытатын қарым-қатынас арқылы тәжірибені, білімді, педагогикалық шеберлікті, метақұзыреттілік пен құндылықтарды берудің әмбебап технологиясы.

Тәлімгерлік – ұйымның ұзақ мерзімді дамуына, оның «әлеуетіне» салынған инвестиция.

                                                                                                                                                                   Дэвид Майстер, жазушы
                                                                                                                                                                   академик және зерттеуші

Еңбек жолын жаңадан бастаған педагогтің табысты қызметі үшін оған тәжірибелі әріптес-тәлімгер қажет.

Мақалада ары қарай мектептегі тәлімгерлік жұмысын қалай ұйымдастыру керектігін кезең-кезеңімен түсіндіреміз.
 

1

қадам

ЖҰП ҚҰРУ: ТӘЛІМГЕР ЖӘНЕ ЖАС ҰСТАЗ

Мақсаты: тәлімгер мен жаңадан келген педагогтің бірлескен шығармашылық тәжірибесін ұйымдастыру.

Жұп құру үшін мұғалімдердің өздерінен кімді қамқорлыққа алғылары келетінін немесе тағылымдамадан өтуші ретінде кімге барғылары келетінін сұраңыз.

Егер бірлескен қызмет өзара тілек арқылы құрылса, онда тәлімгер мен тағылымгердің өзара түсіністік тауып, нәтижеге тезірек жету мүмкіндігі артады.

Тәлімгер мен жас педагогтің қарым-қатынасы авторитаризмге емес, өзара түсіністікке, сенім мен серіктестікке құрылса, жаңа мұғалімді оқыту мен бейімдеу ең аз қиындықтар мен қиындықтармен өтеді.

Егер тәлімгер немесе стажер серіктеске өз қалауын білдірмесе, жұптарды өзіңіз жасаңыз.

 

Тәлімгерді қалай таңдауға болады?

Тәлімгер – тәжірибелі мұғалім. Ол жоғары кәсіби құзыреттілікке ие, ұжымда беделге ие, көпшіл және уақытын дұрыс бөле білуі керек.

Мұғалімді тәлімгер болуға қызықтыру үшін оған тәлімгерлік кәсіби өсудің бір түрі екенін түсіндіріңіз.

Тәлімгерлік барысында мұғалім өз жұмысын жалғастырады және білім алушылармен және оқушылармен сабақта оған көмектесетін жаңа тәжірибе мен дағдыларды алады.

Мұғалімге тәлімгердің тәлімгерлік үшін қосымша ақы алуға құқығы бар екенін айтыңыз, ол базалық лауазымдық жалақының 100%-ын құрайды.

Тәлімгер тәлімгерлік курсынан кейін тыңдаушының қандай білім мен дағдыларға ие болуы керектігін нақты түсінуі керек. Сонымен қатар, тәлімгер тыңдаушыны дамытып, жұмыс істеуге шабыттандыра білуі керек. Нәтиже тез және тиімді болуы үшін тәлімгер тыңдаушымен кері байланыс орнатуы керек және әр уақытта егер олар соңғысынан туындаса, сұрақтарға жауап беруі керек.

Педагог-тәлімгердің жұмысы: қосымша міндеттері болса, үйірме жұмысының сағаттары немесе көп сағаттары болса – одан тәлімгер болу жауапкершілігін алуға дайын ба деп сұраңыз.

Әйтпесе, мұғалім жүктеме көлемін көтере алмауы мүмкін, ал тәлімгерлік күткен нәтижеге әкелмейді.
 

2

қадам

ТӘЛІМДЕРДІ МАҚСАТЫ МЕН МІНДЕТТЕРІМЕН ТАНЫСТЫРУ

Тәлімгердің мақсаты – жас ұстазға мамандықтың артықшылықтары мен кемшіліктерін көрсету, жас ұстаздың жеке қабілетін ескере отырып, кәсіби шыңдалуына жан-жақты қолдау көрсету.

Міндеттері – кәсіптік іс-әрекетті меңгеру процесінде әдістемелік және тәрбие жұмысын ұйымдастыру.

Тәлімгерлік жұмыс жаңа бастаған педагогтің дамуы қажет негізгі бағыттарын көрсететін бағдарлама мен жұмыс жоспарын дайындаудан басталады.

Тәлімгерлік принциптері:

  • еріктілік;
  • ауыртпалық құқықтарын сақтау;
  • тәлімгердің құқықтарын сақтау;
  • құпиялылық;
  • жауапкершілік;
  • қиындықтарды жеңуге көмектесуге шынайы ниет;
  • түсіністік таныту.
     

3

қадам

ЖАС МҰҒАЛІМДІ КӘСІБИ БОЙЫНША БЕЙІМДЕУ БАҒДАРЛАМАСЫ МЕН ШАРАЛАР ЖОСПАРЫН ӘЗІРЛЕУ

 

Бағдарлама не үшін?

Бағдарлама болашақ мұғалімдердің жоғары кәсіби дағдыларын дамытуға және өзін-өзі жетілдіруге деген тұрақты қажеттілікті дамытуға көмектесуге арналған.

 

Оны қалай құрастыру керек?

Бағдарламаның мақсаты мен міндеттерін анықтаңыз

Бағдарламаның мақсаты: жас мұғалімге мамандықтың артықшылықтары мен мәселелерін көрсету, оның жеке қабілетін ескере отырып, кәсіби өсуіне жан-жақты қолдау көрсету.

Бағдарлама мақсаттары

1. Ұжымдағы жас педагогтің бейімделу мерзімін қысқартуға жағдай жасау.

2. Жаңадан бастаған мұғалімдердің педагогикалық қиындықтарын диагностикалау және оларды шешуге үлес қосу.

3. Жас мұғалімдердің шығармашылық әлеуетін дамыту, олардың инновациялық іс-әрекетке қатысуына ынталандыру, әрбір педагогтің кәсіби іс-әрекетінің даму динамикасын қадағалау.

4. Педагогика ғылымының жетістіктері мен озық педагогикалық тәжірибені сыныпта және мектептен тыс білім беру жүйесінде шығармашылықпен зерттеп, енгізуге ықпал ету.

5. Үнемі өзін-өзі тәрбиелеу қажеттілігін қалыптастыру.

Бағдарлама кезеңдерін ұстаныңыз

I КЕЗЕҢ – диагностикалық, тапсырманы қабылдау кезеңі.

Мақсаты: жас педагогтің бейімделу және біліктілігін арттыру бағдарламасын жасау. Оқытудың кәсіби маңызды сапасын анықтаңыз. «Мен істегендей істе» тапсырмасын орындауға үйрету (тәлімгерлік).

II КЕЗЕҢ – шығармашылық тандем, тапсырмаларды қоя білу («Біз бәрін бірге жасаймыз»).

Мақсаты: белгілі бір міндеттерді қойып, оларды шешу жолдарын бірлесіп іздеуге үйрету.

III КЕЗЕҢ – өз бетінше әрекет ету.

Мақсаты: рефлексия негізінде жас педагогтің бойында өзінің кәсіби дамуын өз бетінше басқару қабілеті мен ұмтылысын қалыптастыру, кәсіби дайындық пен даму процесін сыни тұрғыдан бағалау қабілетін жетілдіру.

Бағдарламаны іске асырудың нәтижесі:

Тәжірибелік, жеке, өз бетінше білім алу дағдыларын белсендіру;

Педагогикалық-психологиялық мәселелер бойынша мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін арттыру;

Педагогикалық қызметтің өзіндік өнімдерінің пайда болуы (басылымдар, әдістемелік әзірлемелер, дидактикалық материалдар);

Мұғалімдердің кәсіби байқаулар мен фестивальдерге қатысуы;

Әрбір бөлім мұғалімінің портфолиосының болуы;

Сертификаттау процесінің сәтті аяқталуы.

 

Бағдарламаны жүзеге асыру тәлімгерге не береді?

  • өзін-өзі жүзеге асырудың тиімді жолы;
  • тәжірибе алмасу;
  • білім беру;
  • кәсіби құзыреттіліктің жоғары деңгейіне қол жеткізу.

 

Білім беру ұйымының бағдарламасын жүзеге асырудың өзі не береді?

  • мамандардың инновациялық қызмет жағдайында табысты бейімделуі;
  • әріптестермен байланыс орнату;
  • қызметкерлердің кәсіби дамуы.
     

4

қадам

ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚЫЗМЕТТІ БАҒАЛАУ

Оқушының тәжірибесін түсіну және бағалау үшін оның жұмысын бақылаңыз, жаңадан келген оқытушы жұмыс істеген әріптестерімен және білім алушылармен сұхбаттасыңыз. Педагогтің жеке қасиеттеріне назар аударыңыз. Мысалы, қазіргі таңда білім алушылар үшін ұстаздардың қайырымдылық, ұйымшылдық, белсенділік, оптимизм сияқты қасиеттері маңызды. Балалармен қалай жұмыс істеу керектігін айтыңыз.

Педагогтің сабақтың материалын қаншалықты түсінікті және қолжетімді баяндайтынын, оқушыларды өз бетімен білім алуға үйрететінін бағалаңыз.

Әр кезеңде жас мұғалімге сауалнама жүргізу. Сауалнама жаңадан келген педагогтің жұмысындағы қиындықтарды анықтауға көмектеседі және тәлімгерге жоспарларды түзетуге және бірлескен жұмыста жақсы нәтижелерге қол жеткізуге мүмкіндік береді.

Сауалнамада сіз басқа да сұрақтарды көрсете аласыз, олардың жауаптары жаңадан келген педагогтің нақты қиындықтары туралы түсінік береді.

Сауалнама нәтижелері бойынша қорытынды жасаңыз және жаңа мұғаліммен сөйлесіңіз.

Жаңа педагогтің сабаққа қалай дайындалғанын тексеріңіз, оның жоспары, сабақ жоспары болды ма, сынып дайын болды ма. Сондай-ақ педагогтің сабақтың ұйымдастырушылық құрылымына қалай төтеп бергенін бағалаңыз. Әріптес сабақтың мақсатын анықтады ма, бұған оқушыларды қатыстырды ма, мақсаттарды жоспарланған нәтижелермен байланыстырды ма.

Педагогтің негізгі нәрсені бөліп көрсетуге қол жеткізгенін, сабақтың мазмұны мен бұрын өткен материалдың арасында байланыс бар-жоғын бақылаңыз.

Мұғалім сабақтың әртүрлі кезеңдерінде қандай оқыту әдістерін қолданатынын бақылаңыз. Оқу материалының мазмұнын ашуға және оқушылардың танымдық белсенділігін дамытуға қандай әдістер мен тәсілдер мүмкіндік беретінін бекіту. Сабақта оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастыру әдісін де бағалаңыз. Оқытуды даралау және саралау әдістерінің болғанын тексеріңіз.

Жаңа маман жүргізетін құжаттаманы тексеріңіз. Электронды журналды уақытында толтыра ма және сабақта өткен тақырыптық жоспарлауға сәйкес келе ме, соны талдау.

Оқушылардың жұмыс дәптерлерін қараңыз. Педагогтің оларды тексеру жиілігі мен сапасы туралы қорытынды жасаңыз.

Оның кәсіби қызметінің ерекшеліктерін қарастыру және оны одан әрі жетілдіру бойынша ұсыныстар беру.
 

5

қадам

ЖҰМЫС ЕСЕПТЕРІН ЖАСАУ

Есепті кезең – қыркүйектен мамырға дейінгі бүкіл оқу жылы.

Есепте ынтымақтастық пен бірге жасалған жұмыс ерекшеліктерін көрсетіңіз. Жұмыстың кезеңдерін сипаттаңыз, жұмыстағы қиындықтар туралы жазудан қорықпаңыз, қандай әдістемелік көмек көрсетілгенін айтыңыз.

Атқарылған жұмыстар мен қатысқан сабақтардың нәтижелеріне тұтас баға беру. Жас педагогтің жұмысындағы жағымды жақтарды белгілеп, кемшіліктерді түзетіп, қорытынды жасап, мұғалімге ұсыныстар жазып алыңыз. Тест нәтижелерін мұғаліммен бөлісіңіз. Қорытындыларыңызды қысқаша қорытындылаңыз.

Жанындағы нұсқарларды шерту арқылы беттерді парақтаңыз

ТӘЛІМГЕРДІҢ ЖАС МҰҒАЛІММЕН ҚЫЗМЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУ БОЙЫНША БІР ЖЫЛҒА АРНАЛҒАН ІС-ШАРАЛАР ЖОСПАРЫ

ЖАС МҰҒАЛІМДЕРГЕ ҚОЛДАУ КӨРСЕТУ ЖОСПАРЫ

Жанындағы нұсқарларды шерту арқылы беттерді парақтаңыз

№8, 2023
ОЗЫҚ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕ

Балаларда эмоционалдық интеллектті дамытатын саз балшық терапиясының схемасы

Балшықты сабақта пайдалану оңай, ол пластикалық материал ретінде балалардың эмоционалды интеллектін дамытуға мүмкіндік береді. Эмоциясын сөзбен жеткізуді білмейтін оқушылармен топтарда жұмыс ұйымдастырыңыз. Агрессивті, невротикалық көріністері бар, мазасыз және сенімсіз балаларға ерекше назар аударыңыз.

В. Оклендердің үлгісіне сүйене отырып, сазбен жұмыс істеудің үш кезеңін шартты түрде ажыратамыз.

Бірінші кезеңде балалар материалмен танысып, оны бақылауды үйренеді.

Екінші кезеңде балшықтан мүсін жасауға тырысыңыз және жұмыс барысында балалар қолөнерді физикалық түрде бұзу мүмкіндігіне дейін өз эмоцияларын сезініп, өңдеуі керек.

Үшінші кезеңде сабақты аяқтау рәсімін және рефлексияны орындау керек. Кезеңдердің реттілігі мен ұзақтығы балалардың жеке ерекшеліктеріне, олардың қабылдау жылдамдығына және олармен сенімді байланысқа байланысты өзгереді.
 

                                             ЭМОЦИЯЛАР ПИКТОГРАММАСЫ

1

қадам

Балаларға материалдарды басқаруды үйретіңіз

Сабақты бастамас бұрын үстелге құралдарды жайыңыз: мақта бөліктері, үйінділер, ас үй құралдары, ағаш балға, үккіш, қасықтар. Олар балалардың сабаққа деген қызығушылығы мен ынтасын оятады.

Балалардан олардың қазір қандай күйде екенін сұраңыз. Эмоциялық пиктограммаларды қолданыңыз. Балалардан үстел үстіндегі құралдарға қарап, оларды атауды сұраңыз. Құралдарды түртіп, тексеруді ұсыныңыз.

Балаларға балшықтан алып, доп жасауды ұсыныңыз. Тым үлкен немесе кішкентай бөліктерді алмау керектігін көрсетіңіз. Сазды алақанға салып, мүсіндеу кезінде ыңғайсыздық тудырмайтындай етіп өлшемді қалай таңдау керектігін көрсетіңіз.

Оқушылардан өз сезімдеріне назар аударуды сұраңыз, олардан қалай сезінетінін сұраңыз. Балаларға өз сезімдерін ауызша айту қиын болған кезде, жетекші сұрақтар қойыңыз: «Қазір не сезінесің?», “Саған бұл сезімдер ұнай ма?”.

Балалар әрқашан сезімдерді ұнатпайды – бұл жағдай болған кезде, керісінше талап етпеңіз, баланы тыңдаңыз және реакциясын қадағалаңыз.

Балаларыңызбен балшықты зерттеуді жалғастырыңыз. Сазды ішкі жағынан, алақанның сыртынан өткізуді ұсыныңыз, оны иіскеңіз, бір бөлігін шымшып, саусақтарыңызға илеңіз.

Балалардан жылан жасауды сұраңыз, бұл шиеленісті жеңілдетуге көмектеседі.

Сұрау:

  • Бұл процесс қандай қиындықтар туғызады?
  • «Сен не сезінесің?»,
  • «Бұл сезімдер неге ұқсайды?»

Саздың қасиеттерін жақсырақ көрсету үшін құралдарды пайдаланыңыз және балаларды материалды басқаруға және басқаруға үйретіңіз.

Сазды қылқаламмен және таяқпен тесу жолын көрсету. «Тұтастықты жойыңыз» – сазды сарымсақ прессі арқылы итеріңіз. Балшықты балғамен соғуды ұсыныңыз – осылайша сіз агрессияны әлеуметтік қолайлы жолмен босатудың жолын көрсетесіз. Балаларды шығармашылық үдеріске бағыттау үшін әр жолы балшықты допқа қайтарыңыз.
 

2

қадам

Балшықтан фигура жасап, оны қайта бұзуға рұқсат етіңіз

Балалар балшықпен және оның қасиеттерімен танысқаннан кейін оларды көздерін жұмып, балшықтан фигураны жасауға шақырыңыз. Алғашқы саз сеанстарында балалар жиі көздерін жабудан бас тартады - бұл жағдайда талап етпеңіз, оларды бақылаңыз. Балалар нені қалыпқа келтіргісі келетінін түсініп, бұл суретті балшыққа салуға тырысқанда, уақытты қадағалаңыз, 5 минуттан астам көзіңізді жұмып жұмыс істеу қажет емес. Балалар арасында зейінді шоғырландыру және бөлу ерекшеліктерін қадағалаңыз, бақылау мен алаңдаушылықты қадағалаңыз, балалар көздерін жұмып, жұмыс нәтижесін көрсетуге және ол туралы айтуға қорқатын жағдайларды қадағалаңыз. Бұл жаттығу кезінде балалардың саналы немесе бейсаналық бейнелері сыртқа шығарылады, формаларда бейнеленеді.

Балаларға олардың фигурасын бұзуға болатынын айтыңыз. Жұмыстың бұл кезеңінде оқушыларға өз қалауыңызды таңу емес, балаларға таңдау еркіндігін беру маңызды - олар соқыр еткен фигураны жою немесе сақтау. Балада оң имидж болса, ол туралы сөйлесіңіз.

Сұрау:

  • «Бұл кейіпкер сен үшін маңызды ма?»,
  • «Оның жағымды қасиеттері қандай?»
  • «Ал теріс жақтары қандай?»

Балаларға ойлануға уақыт беру, олардың ішкі сезімдерін кейіпкерге көрсетуге және оларды айтуға тырысу маңызды.

Балалардағы бейнелер туралы айту үшін құралдарды пайдаланыңыз. Мысалы, фонарьдың көмегімен фигураның жағымды қасиеттерін белгілеңіз. Балалармен олардың жұмысын талқылау үшін құралдарды таңдаған кезде, осы процеске өзіңіз не қойғаныңызды және оның мәнін оқушыларға қалай жеткізетініңізді өзіңіз тұжырымдаңыз. Балалар көрсететін эмоцияларды ұстаңыз, оларды «түсірмеңіз».
 

3

қадам

Балшықтан қайта доп жасап, кері байланыс ұйымдастырыңыз

Балалар жасаған пішінді қайтадан допқа айналдырсын. Әр жолы фигураларды допқа қайтару процесі балаларға мүсіндеу процесін түсінуге және бақылауға көмектеседі. Алақандағы биологиялық белсенді нүктелер балшықпен байланыста болады, сондықтан модельдеу процесі өзіне-өзі жасаған массажға айналады. Бұл балаларға ішкі тепе- теңдікті қалпына келтіруге және өз қарқынын, тыныштықты табуға көмектеседі.

Балалармен бірге құралдарды бөліп алыңыз және қолыңызды жуыңы, бұл рәсім жерге түсуге көмектеседі, болып жатқан оқиғаның шындығын сезінуге көмектеседі. Шағылысатын балшықпен аяқтаңыз.

Жұмыс барысын бақылау үшін эмоциялар белгішелерін пайдаланып балалармен әңгімелесіңіз.

Әр баладан сұраңыз:

«Қазір не сезінесің?»,

«Көңіл-күйің қандай?»,

«Бізбен не бөлісе аласың?»

«Нені жасау оңай, ал қайсысы қиын болды?»
 

№8, 2023
ЗАМАНАУИ САБАҚ

«Англиямен танысамыз» интеллектуалдық викторинасы

Мақсат:

мәдени көкжиектерді кеңейту; «Ағылшын тілі», «Тарих» оқу пәндері бойынша жаңа материалға танымдық қызығушылықты қалыптастыру.

Іс-шараның мақсаттары:

  • оқушылардың танымдық қабілеттерін дамыту;
  • Англия тарихы бойынша білімдерін жүйелеу және кеңейту;
  • Оқушылардың топта жұмыс істеу дағдыларын дамытуға көмектесу.

Өткізу уақыты – 45-50 минут

Мұғалім. Мен тарихтың, музыканың, кескіндеменің және әдебиеттің керемет әлеміне саяхат жасап, викториналық сұрақтарға жауап алуды ұсынамын.

Командаларға бөлінейік. Викторинаның соңында ұпайларды санаймыз және ең жақсы команда сыйлық алады.
 

ВИКТОРИНА
  • 1
    Англияда оқу жылы қанша уақытқа бөлінеді?
  • 2
    Британ туының түстерін атаңыз.
  • 3
    Ұлыбританияның мемлекеттік елтаңбасында не бейнеленген?
  • 4
    Британдық God save the King әнұраны қай ғасырда жазылған?
  • 5
    Жаңа Зеландия астанасындағы (Веллингтон) парламент ғимараты атын алды...
  • 6
    Ағылшын парламенті неше палатадан тұрады?
  • 7
    Лондондағы Букингем сарайында қанша бөлме бар?
  • 8
    Лондондағы Букингем сарайында жыл сайын қандай кештер өтеді?
  • 9
    Лондондағы Вестминстер сарайының басқа атауы қандай?
  • 10
    Көкнәр гүлі – Ұлыбританияның символдарының бірі. Бұл міндетті...
  • 11
    Лондонның қай аймағы театр ауданы ретінде белгілі?
  • 12
    Ұлыбританияда қандай салмақ өлшемі қолданылады?
  • 13
    «Темір» ханым деп кім аталды?
  • 14
    Лондон метросы неше аймаққа бөлінеді?
  • 15
    Англия патшайымы қандай ит тұқымын ұнатады?
  • 16
    Кілтті салтанатты рәсім қай жерде өтеді?
  • 17
    Ағылшын қонақүйіндегі кілттің белгісі нені білдіреді?
  • 18
    Оксфорд университеті неше жаста?
  • 19
    Лондонның қай саябағында Серпентин деп аталатын көл бар?
  • 20
    Кенсингтон сарайы 17 ғасырда Оранс ханзадасы, Англия королі Уильям III үшін салынған. Қазір сарайда кім тұрады?
  • 21
    Неліктен Лондондағы Трафальгар алаңындағы Нельсон бағанасы «Қара адмирал» деп аталды?
  • 22
    Дәстүрлі ағылшын таңғы асына не кіреді?
  • 23
    Ағылшын пабы – адамдар ішіп-жейтін орын. Бармен «Мырзалар, уақыт!» !» (Gentlemen, It’s time!) дегенді айтса, жағдай нені білдіреді? (Мырзалар, уақыт келді!)?
  • 24
    Атақты тағам «Йоркшир пудингі» бұл...
  • 25
    Еңбекқордың түскі асы (Ploughman’s lunch) ағылшын пабтарында беріледі. Ол неден тұрады?
  • 26
    Сэндвичті ойлап тапқан британдық адамның аты кім болды?
  • 27
    Шотландиялық хэггис (haggis) тағамы...
  • 28
    Англияның солтүстігінде шотланд ұлттық тағамы «қара пудинг» танымал. Бұл...
  • 29
    Лондон мұнарасы қашан салынды?
  • 30
    Ағылшынның «күзендегі бақа» тағамы ...
  • 31
    Британдықтардың арасында ресейлік балерина Анна Павлованың құрметіне арналған Павлова десерті танымал. Ол...
  • 32
    Джером Клапка Джеромның «Итті санамағандағы қайықтағы үш адам» кітабының кейіпкерлері ирландиялық бұқтырылған тағам дайындайды. Кешкі ас дайындауға ит қандай үлес қосты?
  • 33
    Лондондағы орыс мейрамханаларының бірі қалай аталады?
  • 34
    Рождестволық ағылшын пудингі (Plum Pudding) ұзақ уақыт дайындалады, ол көптеген ингредиенттерді қажет етеді. Ағылшын пудингінде не бар?
  • 35
    Оксфорд көшесіндегі Лондонның 100 клубына қандай жанкүйерлер келеді?
  • 36
    Битлз қай жерде дүниеге келген?
  • 37
    Ағылшындық «Пинк Флойд» тобы өз қойылымдарында арнайы жарық шоу жабдығын – үлкен дөңгелек экранға түсірілген слайдтар мен бейнеклиптерді қолданатын бірінші топ болды. Кейінірек лазерлер, пиротехникалық заттар, шарлар және үрлемелі фигуралар қолданылды. Олардың ішіндегі ең танымалы...
  • 38
    Шотландияның ұлттық музыкалық аспабы қандай?
  • 39
    Yesterday әнінің музыкасын «Битлз» тобынан кім жазды?
  • 40
    2001 жылы ЮНЕСКО қай күнді Битлз күні деп белгіледі?
  • 41
    Британдық The Rolling Stones рок тобы қашан құрылды?
  • 42
    Фредди Меркьюри бұл жануарларды жақсы көретін; әр жылдары оның үйінде әдетте бірнеше үй жануарлары өмір сүрді: Оскар, Тиффани, Голиат, Делила, Мико, Ромео, Лили. Ол сүйікті Делилаға ән арнады.
  • 43
    Британдық Queen тобының әншісі кім болды?
  • 44
    Британдық музыкант Дэвид Боуи «Жерге құлаған адам» фильмінде басты рөлді сомдаған...
  • 45
    Дэвид Боуи – британдық рок-әнші-әнші, оны әзілмен «...
  • 46
    1971 жылы ағылшындық Meddle тобының жаңа альбомы шықты. Альбомда Seamus блюзі болды, онымен бірге...
  • 47
    1997 жылдың аяғында ағылшын музыканты Элтон Джон екі жақын досынан айырылды: дизайнер Джанни Версаче мен Диана ханшайым. Вестминстер аббаттығында Диана ханшайымның жерлеу рәсімінде Элтон Джон қандай ән айтты?
  • 48
    1967 жылы ағылшын музыканты Элтон Джонның алғашқы шығармасы ... деген атпен шықты.
  • 49
    Мик Джаггердің (The Rolling Stones тобының бас вокалисті) музыкалық еңбегі жоғары бағаланды. Қалайша?
  • 50
    Қай америкалық рок-н-ролл жұлдызы Теннесси штатының Мемфис қаласында дүниеге келген?
  • 51
    1969 жылы Rollin Stones тобының гитаристі Брайан Джонс қайтыс болғаннан кейін екі күннен кейін Гайд-паркте өткен концерт 250 000-нан астам көрерменді жинады. Шоу кезінде Мик Джаггер аспанға ұшырды...