Мектеп директоры орынбасарының қаңтар айындағы циклограммасы
Қаңтар айында мектеп директорының орынбасары өткізуі қажет негізгі іс-шаралар
- «Жыл мұғалімі», «Жылдың сынып жетекшісі» мектеп конкурстарын өткізу.
- Мектеп әдістемелік бірлестіктерінің отырыстары.
- I жартыжылдықтың қорытындысы бойынша оқушылардың білімі мен дағдыларының сапасын талдау.
- Әдістемелік кеңестің отырысы
- Педагогикалық кеңестің отырысы.
Қаңтардағы жұмыс циклограммасы
Циклограммаға ұсыныстар
1
АПТА
I ЖАРТЫЖЫЛДЫҚТАҒЫ ОҚУ-ТӘРБИЕ ҚЫЗМЕТІНІҢ НӘТИЖЕЛЕРІНЕ ТАЛДАУ ДАЙЫНДАҢЫЗ.

Талдау не үшін қажет?
Ағымдағы күйді объективті бағалау жетістіктер қайда және проблемалар қайда екенін түсінуге мүмкіндік береді.
II жартыжылдықты жоспарлау: жоспарларда ұсыныстар мен түзетулер әзірлеу.
Педагогикалық ұжымға арналған ақпарат мұғалімдер мен оқушыларды прогресс туралы нақты мәліметтер беру арқылы ынталандыруға көмектеседі.
Білім беру стандарттарының орындалуын бақылау Білім министрлігінің талаптарына сәйкестігін қамтамасыз етеді.
Ата-аналармен өзара әрекеттесу: ата-аналар қоғамына есеп беру.

Талдауды қалай жасауға болады?
Жарты жыл ішінде негізгі нәтижелерді жазып, деректерді біртіндеп жинаңыз.
Түсінікті болу үшін статистика мен диаграммаларды қолданыңыз.
Фактілерге сүйене отырып, қорытындылар мен ұсыныстарды қалыптастырыңыз.
Мұғалімдермен және ата-аналармен нәтижелерді талқылауды ұйымдастырыңыз.
Мұндай талдау ағымдағы жұмыстың тиімділігін көрсетіп қана қоймай, оқу процесін жақсартуға көмектеседі.
Талдаудың негізгі тұстары
1. Оқу қызметі
Үлгерім деңгейі (алдыңғы кезеңмен және жоспарлы көрсеткіштермен салыстыру).
Оқушылардың білім сапасы (үздік оқушылар, жақсы оқушылар, нәтижелері төмен оқушылар саны).
Білім мен білік мониторингінің нәтижелері (бақылау, диагностикалық жұмыстар, олимпиадалық жетістіктер).
Оқушылардың олимпиадаларға, конкурстарға, ғылыми-зерттеу қызметіне қатысуы.
2. Тәрбие жұмысы
Өткізілген іс-шаралар (саны, тақырыбы, оқушылар мен ата-аналардың қатысуы).
Басым бағыттар бойынша жұмыс нәтижелері (патриоттық, экологиялық, адамгершілік тәрбие).
Тәртіп деңгейі, оқушылардың қатысуы, құқық бұзушылықтың алдын алу.
Ата-аналармен жұмыс (қатысу белсенділігі, сынып жетекшілерімен өзара әрекеттесу).
Талдау жасау кезінде қорытынды құрылымды ұстанған жөн.
3. Педагогтармен жұмысты ұйымдастыру
Педагогикалық кеңестер, әдістемелік бірлестіктер, семинарлар өткізу.
Педагогтерді аттестаттау, кәсіби дамыту.
Мұғалімдердің жұмыс бағдарламалары мен жоспарларының орындалуын талдау.
4. Құжаттамамен жұмыс
Журналдарды, жоспарларды толтырудың уақытылығы мен сапасын тексеру.
Оқу-тәрбие жұмысы жоспарларының орындалуын талдау.
5. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылармен жұмыс
Инклюзивті білім беру нәтижелері.
Түзету жұмыстарын ұйымдастыру.
6. Мектеп қауымдастығымен өзара әрекеттесу
Ата-аналар комитеттерінің жұмысын бағалау.
Мектептің жалпы қалалық немесе республикалық жобалар мен іс-шараларға қатысуы.
Әдістемелік жұмыстың мазмұны мұғалімдер мен оқушылардың жеке өсуіне, оқу процесінің тиімділігін арттыруға, ұжымда қолайлы психологиялық ахуалға қол жеткізуге бағытталған.
Талдау құрылымы
2
АПТА
«МӘЖБҮРЛЕУСІЗ ОҚЫТУ» ӘДІСТЕМЕЛІК КЕҢЕСІН ӨТКІЗІҢІЗ ЖӘНЕ МЕКТЕП КОНКУРСТАРЫН ҰЙЫМДАСТЫРЫҢЫЗ
Әдістемелік кеңес пен конкурстарды дайындаңыз және ұйымдастырыңыз
- «Педагогикалық дебют»
- «Жыл мұғалімі»
- «Жылдың сынып жетекшісі»

«Мәжбүрлеусіз оқыту» тақырыбында әдістемелік кеңесті қалай өткізуге болады?
Мұндай кеңес мотивацияға, қолдауға және ынтымақтастыққа негізделген оқыту мен тәрбиелеудің заманауи тәсілдерін талқылауға арналған платформа бола алады, педагогтарға жаңа идеялар береді және олардың кәсіби өсуіне түрткі болады.

Мұғалімдер не біле алады?
1. Оқушыларды жазасыз және қысымсыз қалай ынталандыруға болады.
2. Ішкі мотивацияны дамытатын әдістер.
3. Қолайлы атмосфераны құрудың практикалық әдістері.
4. Сабақтарды талдау және түрлендіру құралдары.
Әдістемелік кеңес сценарийін журналдың электрондық нұсқасынан жүктеп алыңыз
Мектеп конкурстарын өткізу алгоритмі мен конкурс туралы ережені 4 және 5-кестелерден қараңыз.
Жанындағы нұсқарларды шерту арқылы беттерді парақтаңыз
Конкурстар туралы ережені журналдың электрондық нұсқасынан жүктеуге болады
3
АПТА
АТТЕСТАТТАЛАТЫН ПЕДАГОГТАРДЫҢ КӘСІБИ ДАЯРЛЫҚ ДЕҢГЕЙІНЕ АТҚАРАТЫН ЛАУАЗЫМЫНА СӘЙКЕСТІГІНЕ САРАПТАМА ЖҮРГІЗІҢІЗ.

Сараптаманы қалай жүргізу керек?
Нормативтік құжаттарға және жалпы қабылданған аттестаттау рәсімдеріне негізделген келесі ұсыныстарды орындаңыз.
1. Нормативтік базамен танысу
Қазақстанда педагогтерді аттестаттауды реттейтін қолданыстағы нормативтік құқықтық актілерді зерделеңіз:
«Білім туралы» ҚР Заңы;
ҚР Білім және ғылым министрінің 06.04.2020 ж. № 130 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту, орта, арнайы, қосымша, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының педагогтерінің жүргізуі үшін міндетті құжаттардың тізбесі және олардың нысандары;
ҚР Білім және ғылым министрінің 27.01.2016 ж. № 83 бұйрығымен бекітілген Педагогтерді аттестаттаудан өткізу ережелері мен шарттары;
ҚР Білім және ғылым министрінің 2009.07.13 № 338 бұйрығымен бекітілген Педагог лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамалары.
2. Комиссияны қалыптастыру
Оның құрамына білім беру ұйымының басшыларын, әдіскерлерді, білім беруді басқару органдарының өкілдерін, біліктілігі жоғары педагогтарды қосу арқылы аттестаттау комиссиясын құрыңыз.
3. Сараптама критерийлерін анықтау
Мұғалімнің кәсіби дайындығы қандай критерийлер бойынша бағаланатынын анықтаңыз.
Негізгі бағыттар
- Білім беру қызметіндегі құзыреттіліктер: оқу бағдарламаларын, оқыту әдістерін, бағалау тәсілдерін білу.
- Жұмыстың нәтижелілігі: оқушылардың жетістіктері, грамоталардың, сертификаттардың болуы, конкурстарға қатысу.
- Жеке және кәсіби қасиеттері: коммуникативтік дағдылар, инновациялық қызмет, біліктілікті арттыруға қатысу.
- Міндеттерді орындау: еңбек функциясы мен нормативтерге сәйкестігі.
4. Сараптама ұйымдастыру
Сараптама мыналарды қамтуы мүмкін:
1. Білімді тестілеу
Кәсіби білімді, педагогикалық теорияны, әдіснаманы тексеру үшін тесттер өткізу.
2. Портфолионы талдау
Жұмыс туралы есептерді, дипломдарды, біліктілікті арттыру курстарынан өткені туралы сертификаттарды қоса алғанда, педагог құжаттарын зерделеу.
3. Сабаққа қатысу (бақылау)
Оқыту әдістемесін бағалау, оқушылармен өзара әрекеттесу, инновацияларды қолдану үшін мұғалімнің сабақтарын талдау.
4. Сұхбат
Кәсіби мотивацияны анықтау, заманауи педагогикалық тәсілдерді түсіну үшін әңгіме жүргізу.
5. Жұмыс нәтижелерін талдау
Соңғы 3-5 жылдағы педагогикалық қызмет нәтижелерін бағалау: үлгерім, олимпиадалар, жобалар.
Қорытындылау.
Жиналған мәліметтер негізінде әр мұғалім үшін қорытынды дайындаңыз.
Аттестаттау комиссиясының ұсынымдары атқаратын лауазымына сәйкестігін растауды, біліктілігін арттыру немесе атқаратын лауазымын қайта қарау жөніндегі ұсынымдарды қамтуы мүмкін.
6. Нәтижелерді бекіту
Сараптама нәтижелерін білім беру ұйымының басшысы немесе жоғары тұрған ұйым (мысалы, білім бөлімі) бекітеді. Нәтижелер туралы мұғалімдерге хабарлау керек.
Педагогке сараптама қорытындыларын талқылауға және кәсіби даму үшін ұсыныстар алуға мүмкіндік беріңіз.
4
АПТА
«КӘСІБИ ҚЫЗМЕТ НӘТИЖЕЛЕРІ ТУРАЛЫ АҚПАРАТ» (ЭЛЕКТРОНДЫҚ ПОРТФОЛИО ҚАЛЫПТАСТЫРУ) АТТЕСТАТТАЛАТЫН ПЕДАГОГТЕРГЕ ТОПТЫҚ КОНСУЛЬТАЦИЯ ҰЙЫМДАСТЫРЫҢЫЗ

Топтық кеңесті қалай өткізуге болады?
Электрондық портфолио қалыптастыруға баса назар аудара отырып, аттестатталатын педагогтерге «Кәсіби қызмет нәтижелері туралы ақпарат» тақырыбы бойынша топтық консультация өткізу былайша ұйымдастырылуы мүмкін.
Консультацияның мақсаты: педагогтерді аттестаттау талаптарына сәйкес келетін электрондық портфолио арқылы кәсіби қызмет нәтижелерін жүйелеуге және ұсынуға үйрету.
Іс-шараның құрылымы
1. Сәлемдесу және кіріспе сөз (10 минут)
Қатысушыларды қарсы алыңыз, мақсат пен күтілетін нәтижелерді белгілеңіз.
Аттестаттау процесінде электрондық портфолионың мағынасын қысқаша түсіндіріңіз.
2. Ақпараттық блок (20 минут)
Талқылауға арналған тақырыптар
Портфолиоға қойылатын негізгі талаптар: құрылымы, мазмұны, көлемі.
Портфолио үшін қандай құжаттар мен материалдар қажет:
Оқушылармен жұмыс нәтижелері (жетістіктер, табыстар).
Әдістемелік әзірлемелер.
Кәсіби конкурстарға, конференцияларға, жобаларға қатысу.
Әріптестердің, ата-аналардың, оқушылардың пікірлері (бар болса).
Электрондық портфолио құруға арналған платформалар: PowerPoint, Canva, Google Sites, мамандандырылған порталдар (егер бар болса).
Деректерді визуализациялау бойынша ұсыныстар: лаконизм, графиктер, кестелер, скриншоттар.
3. Практикалық бөлім (40 минут)
Қадамдық нұсқаулық: қарапайым портфолио құру (мысалы, Google Sites немесе PowerPoint).
Шеберлік сағаты
Платформаны таңдаңыз, бөлімдерді қалай жасау керектігін көрсетіңіз (мысалы:»Жетістіктер», «Әдістемелік әзірлемелер», «Пікірлер»).
Материалдарды қалай жүктеуге, оларды ұйымдастыруға және логикалық түрде ұйымдастыруға болатындығын түсіндіріңіз.
Практикалық тапсырма: Педагогтер Сіздің басшылығыңызбен алғашқы бөлімдерді құра бастайды.
4. Сұрақтарға жауаптар (20 минут)
Мұғалімдерге сұрақтар қоюға мүмкіндік беріңіз.
Жеке қиындықтарды шешіңіз.
5. Рефлексия және қорытынды (10 минут)
Қатысушылардың портфолио құруда қаншалықты дамығанын талқылаңыз.
Онымен әрі қарай жұмыс істеу бойынша ұсыныстар беріңіз.
Негізгі талаптар мен дизайн кеңестері бар жаднамаларды таратыңыз.
Ұсыныстар
Техникалық қамтамасыз ету: компьютерлерді, интернетті және проекторды тексеріңіз.
Жадынамалар: портфолио мазмұнына қойылатын талаптары бар чек парақтарын дайындаңыз.
Қолдау: іс-шараны аяқтау бойынша кеңес беріңіз (мысалы, тәжірибе алмасу үшін онлайн топ).
Нәтижесі
Қатысушылар электрондық портфолионы қалыптастыру негіздерін меңгереді, оны құруды бастайды және жұмысты өз бетінше жалғастыра алады.
Қатысқан сабақтарға пікір жазу

Пікірді қалай жазуға болады?
Директордың орынбасары қатысқан сабақтарға пікір жазу мұғалімге объективті, сындарлы және пайдалы кері байланыс алу үшін құрылымдық тәсілді қажет етеді. Пікірді келесі жоспар бойынша құруға болады:
1. Кіріспе
Сабақтың атауы, күні, сыныбы, тақырыбы.
Қатысу мақсатын атап өту (мысалы, оқыту әдістерін талдау, сыныппен жұмыс істеу, технологияны енгізу).
2. Жағымды жақтары
Сабақтың күшті жақтарын атап көрсетіңіз (жоспарлау, материалды ұсыну, оқушылардың қатысуы).
Инновациялық әдістерді, қызықты әдістерді, әртүрлі жұмыс түрлерін қолдануды ескеріңіз.
3. Даму аймақтары
Жақсарту бойынша нақты ұсыныстар беріңіз(мысалы, тәртіпті бақылауды күшейту, сабақ кезеңдері арасындағы логикалық байланысты жақсарту, көрнекі құралдарды көбірек пайдалану).
4. Қорытынды
Сабақты жалпы бағалау, оқу процесінің жоспары мен талаптарына сәйкестігі.
Заңмен бекітілген форма жоқ. Сондықтан біз шолудың шамамен үлгісін ұсынамыз.
