ещё
свернуть
Все статьи номера
№12, 2020
ҒЫЛЫМИ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕҢЕС

Әмбебап оқу әрекеттерін қалыптастыру тәсілі. Әдістемелік бірлестігіңіздің желтоқсан айындағы отырысына арналған оқу сабағы

Әдістемелік бірлестіктің желтоқсан айындағы отырысында «Сабақта әмбебап оқу әрекеттерін қалыптастыру» тақырыбына сабақ өткізуді ұсынамыз. Мақалада сабақтың әр кезеңіне арналған практикалық тапсырмалар берілген карточкалар мен сценарий қамтылған. Сабақ әдістемелік бірлестік жетекшісіне педагогтерді практикалық қызметке тартуға көмектеседі және мұғалімнің кәсіби өсуіне ықпал етеді. Сабақтың ұзақтығы – 1 сағат.

Сабақта мұғалімдерге ӘОӘ түрлері туралы айтып беріңіз: танымдық, реттеуші, коммуникативтік, сондай-ақ әртүрлі сабақта ӘОӘ қалыптастыру басымдығын түсіндіріңіз. Педагогтерге карточка таратыңыз және практикалық тапсырмаларды орындауды ұсыныңыз, сондай-ақ оларға қосымша кесте ұсыныңыз.

«Сабақта ӘОӘ қалыптастыру» сабағының сценарийі

Әдістемелік бірлестік жетекшісі. Құрметті әріптестер, бір-бірімізбен сәлемдесейік: «Сәлем, саған қуана хабарлаймын…». Сіз сөйлемді қалауыңызша аяқтауға құқылысыз. Бүгінгі сабақ тақырыбы: «Сабақта әмбебап оқу әрекеттерін қалыптастыру». ӘОӘ түрлерінен бастауды ұсынамын.

1-кезең. ӘОӘ-нің қандай түрлері болады

Әдістемелік бірлестік жетекшісі. Оқушылар метапәндік оқу нәтижелеріне жету үшін ӘОӘ-ні меңгеруі тиіс. Бұл оқу машығының негізін құрайтын негізгі біліктіліктер мен пәнаралық ұғымдар. ӘОӘ-нің үш түрі бар: реттеуші, коммуникативтік және танымдық. Реттеуші ӘОӘ – оқушылардың оқу қызметін ұйымдастыру негізі. Оған мақсатты тұжырымдау, болжау, бақылау, түзету, бағалау, реттеу жатады.

Коммуникативтік ӘОӘ өзге адамдардың әлеуметтік біліктілігі мен ұстанымын ескеруді, араласатын немесе жұмыстағы әріптестерін, тыңдау және диалог жүргізу, мәселені ұжымдық талқылауға қатысу, талқылау барысы мен нәтижесін тіркеу, құрдастарының тобына қосылу және құрдастарымен және ересектермен өнімді қарым-қатынас орнату машығын қамтамасыз етеді.

Танымдық ӘОӘ жалпы оқу, логикалық оқу әрекеттерін, сондай-ақ мәселені көтеру мен шешімін қамтиды. ӘОӘ-нің үш түрі толық сипатталған кестені қараңыз.

Әдістемелік бірлестік жетекшісі педагогтерге кесте таратады.

Әмбебап оқу әрекеттерінің түрлері

Әдістемелік бірлестік жетекшісі. Мен сіздерге дайын оқу тапсырмалары жазылған карточканы таратамын. Оқу тапсырмаларын талдаңыз және олар қалыптастыратын ӘОӘ түрін анықтаңыз.

Мұғалімдер тапсырманы талдайды және жауабын карточкаға жазады. Бұдан әрі жауаптарды талқылауды ұйымдастыруға болады.

1-кезеңге арналған карточка



← Толық көру үшін басыңыз


Әдістемелік бірлестік жетекшісі. Оқушыларды сабаққа тартып, ӘОӘ-ні қалыптастыру үшін интерактивті тәсілдерді қолданыңыз. Мен сіздерге тәсілдері көрсетілген карточкаларды таратамын. Оларды талдап, олардың қайсысы танымдық ӘОӘ-ні қалыптастыруға бағытталғанын анықтаңыз. Тапсырманы орындаған кезде кестені қолдана аласыздар.

Мұғалімдер тәсілдерді талдайды және жауабын карточкаға жазады. Бұдан әрі жауаптарды тал- қылауды ұйымдастыруға болады. Қалған тәсілдердің қандай ӘОӘ-ні қалыптастыратынын сұраңыз.

1-кезеңге арналған карточка


2-кезең. Әртүрлі сабақтар қандай ӘОӘ қалыптастырады

Әдістемелік бірлестік жетекшісі. ӘОӘ барлық сабақта қалыптасады және дамиды. Бұл ретте әртүрлі сабақта басым ӘОӘ-ні белгілеуге болады. Жаңа білім «ашу» сабағы жалпы әдістемелік бағыттағы сабақ секілді танымдық ӘОӘ-ні белсенді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Рефлексия сабағы – реттеуші және коммуникативтік ӘОӘ-ні қалыптастырады.

Мен сіздерге сабақ жоспары жазылған карточканы таратамын. Оның түрін анықтаңыз. Ұсынылғандардың ішінен ӘОӘ-нің қай түрін және сабақтың қай кезеңінде қалыптастыруға болатынын анықтаңыз.

Мұғалім тапсырманы орындайды. Бұдан әрі әдістемелік бірлестік жетекшісі жауаптарды талқылауды ұйымдастырады.

2-кезеңге арналған тапсырма



← Толық көру үшін басыңыз

Памятка для медсестры и воспитателей

Әдістемелік бірлестік жетекшісі. Біздің сабағымыз аяқталды. Шеңберге тұрып, тізбек бойынша мына сұрақтарға жауап береміз: «Ол қалай есте қалды?», «Маған ақпарат жеткілікті ме?».