ещё
свернуть
Все статьи номера
№12, 2021
ӘДІСТЕМЕЛІК ЖҰМЫСТЫ БАСҚАРУ

Тәрбиеленушілердің ата- аналарымен (заңды өкілдерімен) педагогтердің шығармашылық тобының қашықтан байланысу ережесінің үлгісі

1. Жалпы ережелер

1.1. Осы ереже мектепке дейінгі ұйым _________________________________ балабақшасының педагогтерінің ___________ ж. № ___________ (бұдан әрі – МДҰ) тәрбиеленушілері мен ата-аналарының өзара іс-қимылының тұжырымдамалық негіздерін, бірлескен қызметтерінің мақсаттарын, міндеттерін, принциптерін, механизмі және бағыттарын айқындайды.

1.2. Ереже білім беру саласындағы қолданыстағы нормативтік құқықтық актілерге: «Білім туралы» ҚР Заңына, МЖМБС, ҮОЖ, МДҰ жарғысына, санитарлық ережелерге сәйкес әзірленді.

1.3. Педагогтер мен ата-аналар арасындағы қашықтан байланыс формалары арқылы өзара іс-қимыл ұйымдастыру жүйесі оқушыларда құндылық негіздерін қалыптастыруға көмектеседі.

1.4. МДҰ мен отбасылардың өзара байланысы балабақша тәрбиешілерінің бастамасымен ынтымақтастыққа негізделген.

1.5. МДҰ шығармашылық тобы – өзара шығармашылыққа, оны дамытудың және тәжірибеге енгізудің оңтайлы жолдарын табу мақсатында ата-аналармен қашықтан байланысу тәжірибесін зерттеу, дамыту, жалпылау бойынша ұжымдық ынтымақтастыққа қызығушылық танытатын мұғалімдердің ерікті кәсіби бірлестігі.

2. Шығармашылық топ қызметінің мақсаттары мен міндеттері

2.1. Шығармашылық топтың мақсаты – білім беру процесіне қатысушылардың бәрінің өзара байланыс сапасын арттыру үшін мектепке дейінгі ұйымдарда ортақ ақпараттық білім беру кеңістігін ұйымдастыру.

2.2. Шығармашылық топ міндеттері:

педагогикалық ұжыммен: тәрбиешілермен, педагог-психологпен, логопедпен, музыка жетекшісімен, дене шынықтыру мұғалімімен және ұйым әкімшілігімен қашықтан байланысқа шығу шеңберінде тәрбиеленушілердің отбасыларына жан-жақты қолдау көрсетуді ұйымдастыру;

педагогикалық және отбасылық тәжірибе алмасуға, тәрбиеленушілердің отбасылары арасында достық қарым-қатынас орнатуға жағдай жасау;

ата-аналармен тиімді қарым-қатынас тәжірибесін, оның ішінде қашықтан оқыту форматын зерттеу және оны мектепке дейінгі ұйым тәжірибесіне енгізу;

мұғалімдерді ата-аналармен қашықтан байланыстың инновациялық процесіне қосу;

қашықтан өзара іс-қимыл жасау шеңберінде баланың құқықтары мен қадір-қасиетін қорғау саласында ата-аналардың құқықтық сауаттылығын арттыру бойынша жұмысты ұйымдастыру;

мектеп жасына дейінгі балаларды дамытудың барлық саласында: физикалық, әлеуметтік-коммуникативтік, танымдық, сөйлеу, көркемдік-эстетикалық тұрғыдан олардың педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру;

мектеп жасына дейінгі балаларды дәстүрлі мәдениетке баулу арқылы құндылықтар жүйесін қалыптастыру бойынша ата-аналармен ортақ көзқарастар мен педагогикалық қарым-қатынастарды дамыту;

ата-ана мен бала қарым-қатынасын үйлестіру, отбасындағы бос уақытты ұйымдастыруға көмектесу.

3. Шығармашылық топ қызметін ұйымдастыру

3.1. Шығармашылық топ педагогтердің немесе мектепке дейінгі ұйым әкімшілігі бастамасымен құрылады.

3.2. Шығармашылық топтың қызметі осы ережемен және шығармашылық топтың осы оқу жылына арналған жұмыс жоспарымен реттеледі.

3.3. Шығармашылық топ – бір мәселеге ортақ мүдде мен өзара жанашырлық негізінде біріккен, тәжірибе деңгейлері әртүрлі мұғалімдердің ерікті қоғамдастығы.

3.4. МДҰ шығармашылық тобы әр оқу жылына жұмыс жоспарын құрады.

3.5. Шығармашылық топқа әдіскер жетекшілік етеді. Ол шығармашылық топ жұмысының тақырыптарын, әдістері мен формаларын әзірлеу стратегиясын ұсынып, материалдарды жинақтап-жүйелейді, ұсыныстарды талдап, топ талқылауына шығарады.

3.6. МДҰ шығармашылық тобы қызметіндегі барлық мәселе ұжымдық түрде шешіледі, белгілі бір тақырыпты зерттеп, әзірлеуге барлығы қатысады.

3.7. Шығармашылық топ мүшелері өздері әзірлеген практикалық материалдарын ұсынады, жетекшінің шығармашылық тапсырмаларын орындайды, ұсынылған материалдар бойынша өз пікірлерін білдіреді және т.б.

3.8. Шығармашылық топтың жұмысы белсенді жүргізіледі: семинарлар, диспуттар, пікірталастар, бейнероликтер, кеңес беру материалдары және т.б.

3.9. МДҰ шығармашылық тобы өзара кәсіби қарым-қатынасқа қажеттілік таусылғанша жұмыс істейді.

3.10. Шығармашылық топ жұмысының нәтижелерін аға тәрбиеші ұйымның қорытынды педагогикалық кеңесінде баяндайды.

4. Шығармашылық топ мүшелерінің құқықтары

4.1. Шығармашылық топ мүшелерінің құқы бар:

шығармашылық топтың жұмыс жоспарын МДҰ жұмыс жоспарына енгізу мәселесін көтеруге;

шығармашылық топтың жұмысын ғылыми, материалдық және басқа да қамтамасыз етуде көмек алу үшін МДҰ әкімшілігіне жүгінуге;

шығармашылық топ мүшелерінің және басқа МДҰ мұғалімдерінің педагогикалық және әдістемелік әзірлемелерін тексеруге.

5. Шығармашылық топ мүшелерінің міндеттері

5.1. Шығармашылық топ мүшелері міндетті:

ата-аналармен байланыс бойынша жаңа идеялар ұсынып, жұмыс үшін маңызды идеяны анықтауға;

бір-біріне көмек беруге және қажет жағдайда оқытуға;

әдістемелік-педагогикалық жобалау шығармашылық процесін ұйымдастыруға, оларды отбасылармен қашықтан байланысу процесіне ендіру механизмін әзірлеуге.

6. Шығармашылық топ мүшелерінің жауапкершілігі

6.1. Шығармашылық топ мүшелері мыналарға жауапты:

әдістемелік және педагогикалық материалдарды сапалы дайындауға;

өзара байланыстың қашықтан жүргізілетін формаларын апробациялау нәтижелерін объективті қадағалауға;

шығармашылық ізденістердің нәтижелері туралы әкімшілікті хабардар етуге.

7. Ата-аналардың мектепке дейінгі ұйыммен қашықтан байланысын ұйымдастыру

7.1. Шығармашылық топ қашықтан өзара байланыс орнату шеңберінде балаларды тәрбиелеу, олардың физикалық және психикалық денсаулығын сақтау және нығайту, жеке қабілеттерін дамыту мен даму ауытқуларын түзету мәселелері бойынша МДҰ мен тәрбиеленушілердің отбасылары арасында тұрақты ынтымақтастық ұйымдастырады.

7.2. Ата-аналармен қашықтан өзара байланыс орнату отбасының әлеуметтік жағдайын, отбасылық микроклиматты, ата-аналардың қажеттіліктерін және ата-аналардың мектепке дейінгі тәрбие қызметіне қызығушылық дәрежесін ескеретін дифференциалды тәсілге негізделген.

7.3. Қашықтан байланысқа шығу оқушылардың отбасыларына психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуді және ата-аналардың даму мен тәрбиелеу, балалардың денсаулығын сақтау және нығайту мәселелерінде құзыреттілігін арттыруды көздейді.

8. МДҰ-ның ата-анамен қашықтан байланысу принциптері

8.1. Мұғалімдер мен ата-аналар арасында достық қарым-қатынас стилі мен бірлескен іс-әрекетке оң көзқарас қалыптастыру.

8.2. Әрбір отбасымен жеке жұмыс істеу.

8.3. Тәлімгерлік емес, ынтымақтастық: қиын педагогикалық жағдайдағы отбасы үшін өзара көмек пен қолдау атмосферасын құру, балабақша ұжымының отбасылық мәселелерді түсінуге қызығушылығын және көмектесуге деген шынайы ықыластарын көрсету.

8.4. Жүргізілетін іс-шаралардың сапасын арттыру: нашар дайындалған іс-шара жалпы мектепке дейінгі ұйымның оң имиджіне теріс әсер етуі мүмкін.

8.5. Динамиканың болуы: балабақша мобильді жүйе болуы керек, ата-аналардың әлеуметтік құрамы өзгерген жағдайда және олардың білім беру қажеттіліктеріне тез жауап беруі керек. Осыған байланысты балабақшаның тәрбиеленуші отбасыларымен жұмысының формалары мен бағыттары өзгереді.

9. МДҰ мен отбасы арасындағы қашықтан байланысу тиімділігін бағалау критерийлері

9.1. Ата-аналардың тәрбиешілерге және МДҰ меңгерушісіне қоятын сұрақтарының өзгеруі олардың педагогикалық қызығушылықтарының, отбасындағы бала тәрбиесі туралы білімінің, оларды жетілдіруге деген ұмтылысының өсуінің көрсеткіші бола алады.

9.2. Ата-аналардың педагогикалық іс-шараларға қатысуының артуы, жеке өзінің және басқа ата-аналардың тәжірибесін талдауға деген ұмтылысының пайда болуы.

9.3. Ата-аналардың оқу-тәрбие ісіне саналы қатынас көрсете бастауы, баланы түсінуге ұмтылуы, өз жетістіктері мен қателіктерін талдауға ұмтылуы отбасының ересек мүшелерінің МДҰ-ға көмек көрсетудің практикалық қана емес, сонымен қатар тәрбиелік мәнін ұғынуы.

9.4. МДҰ-да мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу туралы ата-аналардың оң қоғамдық пікірінің қалыптасуы.

10. Шығармашылық топтың отбасылармен байланыс бойынша құжаттамасы мен есеп беруі

10.1. Шығармашылық топтың жетекшісі келесі құжаттаманың қолжетімді болуына, мазмұнына және жүргізілу мәдениетіне жауапты:

  • Шығармашылық топтың жұмыс жоспары;
  • Шығармашылық топ жұмысының нәтижесі болатын әдістемелік ұсыныстар, әзірлемелер, көрнекі құралдар жиыны.