ещё
свернуть
Все статьи номера
№12, 2016
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ИННОВАЦИЯЛАР

Шығармашылық жоба

Т. А. Батырбаева, «№ 75 бөбекжай-бақшасы» МКҚК меңгерушісі, Алматы қ.
Б. С. Кыдыралиева, әдіскер

Жобаның ақпараттық картасы

Құрастырғандар:


Жоба түрі: қысқамерзімдік, бірлескен, шығармашылық.

Ойын уәждемесі: мерекелік көңіл күй қалыптастыру.

Жобаға қатысушылар: мектепке дейінгі ересек жастағы балалар, тәрбиешілер, ата-аналар.

Ұзақтығы: 20___ ж. «___» ________ бастап «___» ________ дейін.

Өзектілігі. Осы жоба балаларды халық мерекелерімен таныстыруға бағытталған. Балалар халық және ұлттық мерекелердің шығу тарихы, олардың салт-дәстүрлері мен әдет-ғұрыптары жөнінде аз біледі. Қандай сыйлық сыйлауға болатынын қалай білу керек? Мерекеде өзіңді қалай ұстау керек? Бір мерекенің басқасынан айырмашылығы қандай? Біздің жобамыз балалар мен ата-аналардың мерекенің тікелей мүшесіне айналуына, мереке алдындағы эмоциялар мен әсерлердің толқынына толық енуіне мүмкіндік береді.

Мақсаты:

  • бағдарламаның физикалық, көркем-эстетикалық, танымдық, әлеуметтік-коммуникативтік, тілдік білім беру салалары арқылы ересектер мен баланың бірлескен шығармашылық қызметін дамыту;
  • балалардың басқа ұлт өкілдерінің өміріне, олардың мәдениетіне, әдет-ғұрыптарына, өнеріне деген қызығушылығын қалыптастыру;
  • отбасының мәртебесін, балалар мен ата-аналардың шығармашылық одағының беделін көтеру;
  • «ҚР Тәуелсіздік күні» мерекесі туралы білімді кеңейту.

Дайындық жұмысы: тәуелсіз Қазақстан туралы презентациялар мен бейнебаян дайындау, республиканың 25 жылда дамуы туралы, ақпарат жинау, кітап көрмесі.

Негізгі міндеттері:

  • «ҚР Тәуелсіздік күні мерекесі» ұғымын түсіндіру, оның өзіндік ерекшеліктерін айқындау: атрибутикасын, адамдардың көзқарасы мен көңіл күйін, әдептілік қағидаларын, дәстүрлерін;
  • мерекеге дайындыққа қатысуға деген ниетін тудыру (топ ғимаратын безендіру, ҚР-на арналған оқу құралдарын, қол бұйымдарын, фотогазеттер шығару, балалар шығарған еліміз туралы әңгімелер, өлеңдер мен жұмбақтар кітабы, балабақша балаларының, ата-аналары мен қызметкерлері суреттерінің альбомын жасау, олардың Тәуелсіздік күнін тойлау туралы пікірлерін жинау);
  • ата-аналарды мерекеге дайындықтың белсенді мүшелері ретінде топтың өміріне тарту;
  • тіл шығармашылығы арқылы мереке туралы түсініктерін тереңдетудің негізінде балалардың сөздік қорын кеңейту және белсендіру.

Күтетін нәтижелер:

  • мереке туралы, оның ерекшеліктері, тойлау дәстүрі туралы білімдері мен түсініктерін нығайту;
  • мереке туралы түсініктерін тереңдету мен жалпылаудың негізінде, сондай-ақ әңгімелермен, өлеңдермен танысу барысында тілдік қорды кеңейту және белсендіру;
  • әртүрлі қарым-қатынас жағдаяттарында байланысты сөйлеудің қалыптасқан дағдыларын қолдану;
  • жобаны іске асыру барысында, әртүрлі қызмет түрлерінде жинақталған білімді көрсету (бейнелеу, театрландырылған, ақыл-ой, ойын, тілдік қызмет);
  • балалар мен ата-аналардың дайындыққа белсенді қатысуы.

Шыққан нәтиже:

  • нәтижесінде балалардың мереке туралы білімі мен түсініктері толықты, жүйеленді;
  • мереке туралы түсінікті тереңдету мен жалпылаудың, сәйкес тақырыптағы әңгімелермен, өлеңдермен, мақал-мәтелдермен, жұмбақтармен танысу барысында балалардың сөздік қоры кеңейді және жанданды;
  • өз бетімен шығармашылықпен айналысуға деген ниеті қалыптасты: мереке туралы жұмбақтар мен шағын әңгімелер құрастыру, оларды иллюстрациялау, ортақ жобамен бірлесе жұмыс істеу;
  • ата-аналардың басым бөлігі жобаны іске асыруға белсене қатысты.

Жобаның өнімдері:

  • «Менің сүйікті қалам» газеті;
  • «Бір шаңырақ астында» мерекелік ертеңгілігі;
  • балалар мен ата-аналарға арналған «Менің елім туралы әңгімелерім» тіл шығармашылық кітабы;
  • балалар мен ата-аналардың мерекеден алған әсерлері туралы пікірлері мен суреттері жинақталған альбом.

Жобаны ресурстық қамтамасыз ету

Материалдық-техникалық жарақтандыру:

  • фотоаппарат, компьютер;
  • балалар көркем шығармашылығына арналған жинақ (ватман, түрлі түсті қағаз бен картон, желім, фломастерлер, түрлі түсті қарындаштар, бояулар);
  • мереке туралы иллюстрациялар;
  • залды безендіру;
  • жоба жоспарының сызбасы;
  • көркем шығармаларды таңдау.

Әдістемелік оқу құралдары:

  • қыс пен мереке туралы жұмбақтар, өлеңдер, ертегілер мен әңгімелер жинағы;
  • балалармен ұйымдасқан қызметтің конспектілері.

Жобаны іске асыру жоспары

Дайындық кезеңі:

  • жобаның тақырыбын анықтау;
  • жобаның мақсаты мен міндеттерін тұжырымдау;
  • жобаның негізгі кезеңін іске асыру жоспарын құрастыру;
  • жобаға қажетті, ақпараттық, көрнекілік және техникалық материалды таңдау;
  • ата-аналарды жобаның міндеттері мен мазмұны жөнінде, ақпараттандыру.

Негізгі, ұйымдық-практикалық кезең:

  • өлеңдерді, әндерді, билерді жаттау;
  • «Менің отбасым – менің байлығым», «Қазақстан балалар көзімен» атты балалар суреттерінің көрмесі;
  • қол бұйымдарын жасау;
  • «Менің сүйікті елім» альбомын дайындау;
  • «Қазақстан – достық мекені» фотогазетін шығару;
  • «Астана – еліміздің бас қаласы», «Туған жер», «Алматы – менің сүйікті қалам» атты тақырыптық сабақтар мен сұхбаттар;
  • «Менің елім – Қазақстан Республикасы» сюжеттік картиналары бойынша сипаттау әңгімелерін құрастыру;
  • сәйкес тақырыпқа ертегі, әңгіме, жұмбақ шығару;
  • «Менің елім туралы әңгімелерім» балалардың тіл шығармашылығы кітабын шығару;
  • дидактикалық ойындар;
  • «Тап және ата» ауызекі ойындары және т. б.;
  • қимылды ойындар (қазақ халық ойындары);
  • мереке туралы әңгіме оқу;
  • мультфильм қарау;
  • Тұңғыш Президент саябағына, қала мұражайларына экскурсиялар.

Отбасымен өзара әрекеттестік:

  • «Менің сүйікті қалам» газетін безендіру;
  • бірлескен шығармашылық: қол бұйымдарын жасау;
  • «Мерейтойды атап өтуге дайындаламыз» консультациясы;
  • «Менің сүйікті ойыншықтарым» шеберлік сыныптары;
  • топты безендіру.

Аяқтаушы кезеңі: «Бір шаңырақ астында» мерекелік ертеңгілігі.

Презентация

  • сәйкес тақырыпқа арналған бала-ата-ана шығармашылық жұмыстарының көрмелері (конкурсты қорытындылау, жоба бойынша безендіру);
  • «Қазақстан – достық мекені» фотогазеттері;
  • «Менің сүйікті елім» балалардың тілдік шығармашылығы кітаптары мен балалардың мерекеден алған әсерлері бейнеленген және жеткізілген альбомдар.

Осы жобадағы қызмет өнімдері:

  • сабақ кезінде орындалған жұмыстар;
  • ата-аналармен бірге жасалған қол бұйымдары;
  • ойын-сауық және жасалған жұмыс үшін марапаттау;
  • балалардың тілдік шығармашылығы альбомдары мен кітаптары.

Педагог қызметінің өнімдері:

  • жоба бойынша презентацияларды безендіру;
  • көрмелерді ұйымдастыру;
  • фотоальбом мен фотогазетті безендіру;
  • балалардың тілдік шығармашылығы кітаптары.