Директордың орынбасарының жыл қорытындысы бойынша мамыр айындағы есебі: бақылау нүктелері мен дайын шаблон бойынша екі есе жылдам жасаңыз
Соңғы оқу айында сіз бір жыл ішінде жасалған ғылыми-әдістемелік жұмыстың тиімділігін қорытындылап, талдауыңыз керек. Жұмыстың барлық бағыттарын сапалы талдау келесі оқу жылына арналған міндеттерді дұрыс анықтауға және мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін арттыруға көмектеседі. Мақалада біз бақылау нүктелері туралы құжат жасауға көмектесеміз және әр бағытта қандай деректерді көрсетуге болатындығын көрсетеміз. Мақаланың соңында құжаттың дайын үлгісін және екі жылдық жоспарды жүктеп алыңыз: ғылыми-әдістемелік жұмыс және тәлімгердің жас мұғаліммен жұмысы.
Талдауды қалай жасауға және маңызды нәрсені жіберіп алмауға болады
Құжатта бір жыл ішінде жасалған жұмыстың барлық аспектілерін көрсету үшін ақпаратты бағыттар бойынша блоктарға бөлуді ұсынамыз. Төменде 10 бақылау нүктесін қараңыз. Олар бойынша есепте осы бағытты көрсеткеніңізді тексеріп, қажет болған жағдайда тиісті ақпаратты қосыңыз.
1. ОТҮ-ні ақпараттық-әдістемелік қамтамасыз ету
Бірінші блокта педагогтер қызметінің диагностикасын қалай жүргізгеніңізді айтып, бағыттарын көрсетіңіз. Әрі қарай, қайталама диагностика туралы ақпарат беріңіз.
2. Кадрлармен жұмыс
Есепте оқу жылының соңындағы педагогикалық кадрлар туралы статистикалық мәліметтерді міндетті түрде көрсетіңіз. Құрамында қанша жас және тәжірибелі мұғалімдер бар екенін, сондай-ақ олардың санатының болуын көрсетіңіз.
Педагогикалық қызметті өз бетінше талдаудың негізінде және өздігінен білім алудың мәлімделген тақырыбына сүйене отырып, мұғалімдердің қайсысына курстық қайта даярлау қажет екенін анықтаңыз. Курстық дайындық туралы деректерді соңғы үш жылдағы динамикада көрсетіңіз. Осылайша сіз дайындықтың тиімділігін бақылай аласыз.
3. Пәндік әдістемелік бірлестіктер
Кейде директордың орынбасарлары өз өкілеттіктерін ӘБ басшыларына береді. Мысалы, оларға мектепішілік бақылауды жүзеге асыру бойынша функциялардың бір бөлігін: талдау жүргізу, пәндер бойынша білім сапасын бақылау жұмыстарын беруге болады. Бұл жақсы тәжірибе, өйткені басшылардың әрқайсысы өз ӘБ жұмысының нәтижелері бойынша егжей-тегжейлі талдау бере алады, бұл өз кезегінде мектептегі оқу-әдістемелік міндеттер жүйесін уақтылы шешуге көмектеседі.
Әрбір ӘБ өз тақырыбымен жұмыс істейді, бірақ ол мектеп тақырыбымен тығыз байла нысты болуы керек. Құжатта ӘБ өткізген іс-шараларды белгілеңіз: отырыстар, ашық сабақтар, мастер-кластар және т. б. өткізілген іс-шаралардың қорытындыларын ӘБ төрағалары сізге пән мұғалімдерінің оқу жылындағы жұмысын жан-жақты талдаумен бірге тапсырады. ӘБ басшылары сізге мамыр айының соңында есеп береді, олардың аналитикалық есептерін жинақтайды және қорытынды түсініктеме береді.
4. Өздігінен білім алу тақырыбымен жұмыс
Бұл блокта ӘБ өздігінен білім алу тақырыптары бойынша мұғалімдермен қалай жұмыс жүргізетінін және таңдалған тақырып бойынша мұғалімдерді әдістемелік сүйемелдеу қалай өтетінін, бірлестіктің қандай нысанында қорытынды жасайтынын айтып беріңіз.
5. Пәндік апталар, семинарлар, мастер-кластар
Пән апталығы туралы ережеге сәйкес әдістемелік бірлестіктер онкүндік аясында қандай мерзімде іс-шаралар өткізгенін көрсетіңіз. Есепте мұғалімдер жұмысының күшті және әлсіз жақтарын айтыңыз.
6. Оқу кабинеттерімен жұмыс
Кабинеттің кезекті сертификаттауынан өту үшін мұғалімдер оны ұйымдастыруға қойылатын белгілі бір талаптарды орындауы керек. Мұғалімдердің осы бағытта қалай жұмыс жүргізгенін бағалаңыз.
Әдістемелік бірлестіктердің басшыларына оқу кабинетінің жұмысын ұйымдастыруға, кабинетке қойылатын талаптарды сақтауға көмектесетін нұсқаулықтар таратыңыз. Талдауға келесі оқу жылына кабинеттердің дайындығы туралы есепті қоса беріңіз.
7. Мектепішілік бақылауды ұйымдастыру және жүргізу
Жетінші блокта мектепішілік бақылау нәтижелері туралы айтып беріңіз: қатысқан сабақтарды талдау кезінде неге ерекше назар аудардыңыз, мұғалімдерге қандай түрде кері байланыс бересіз. Егер талдау ашық сабақтардың динамикасын көрсетсе, оны есепте көрсетуді ұмытпаңыз.
8. Бейіналды даярлықты және бейіндік оқытуды ұйымдастыру
Бұл блокты бейіналды даярлық бойынша жұмысыңызды талдауға арнаңыз. Жыл ішінде жүзеге асырылған іс-шараларды сипаттаңыз: жиналыстар өткіздіңіз, таңдау курстарының бағдарламаларын жасадыңыз және т. б. Курстарды ұйымдастырудың мазмұны мен формасы оқушының пән бойынша білімін кеңейтуге және 10–11 сыныптардағы оқу бейініне қатысты оқушының өзін-өзі анықтауға бағытталуы керек екенін ескеріңіз.
9. Жас мұғалім мектебі
Әдетте, жаңадан келген мұғалімдер теорияда күшті, бірақ күнделікті педагогикалық тәжірибені нашар түсінеді. Жұмыстың бірінші күнінен бастап бастаушы мұғалім тәжірибесі бар мұғалім сияқты міндеттерді орындайды және жауапкершілікті алады, ал оқушылар мен ата-аналар тәжірибесіздікке жеңілдіктер жасамайды. Сондықтан жас мұғалімге көмектесу және қолдау, оның кәсіби құзыреттілігін арттыру – ЖММ-ның бас-ты міндеті.
Тәлімгерлер сізге қамқорлыққа алынған жас мұғаліммен өз жұмысының жоспарын, сондай-ақ бір жыл ішінде жүргізілген жұмыс нәтижелерінің талдауын ұсынуы тиіс.
Жас мұғалімдерге өзін-өзі бағалау парағын толтыруды ұсыныңыз. Бұл олардың кәсіби өсуін объективті бағалауға мүмкіндік береді.
10. Педагогтердің пәндік олимпиадаларға, шығармашылық конкурстарға қатысуы
Мұғалімдердің пәндік олимпиадалар мен кәсіби жарыстарға қатысуын бақылау үшін кесте жасаңыз. Мұғалімдерді осындай іс-шараларға қатысуға шақырыңыз. Кәсіби шеберлік конкурстары, ашық сабақтар, педагогикалық қоғамдастықтар мен мұғалімдердің әдістемелік бірлестігінің отырыстарында баяндамалар мен хабарламалар жасау, шығармашылық есептер және жеке бағдарламаларды қорғау, сондай-ақ сараптамалық комиссияларға қатысу педагогтің шығармашылық әлеуетін қалыптастыруға және кәсіби өсуін арттыруға көмектеседі.
Мұғалімдердің олимпиадалар мен кәсіби конкурстарға қатысуы үшін қандай ынталандыру әдістерін қолданатындығы туралы мәліметтерді де осы блокта көрсетіңіз.
Әрі қарай, мақалада – оқу жылындағы ҒӘЖ талдау үлгісі. Оны мектеп туралы жеке ақпаратпен толықтырыңыз және дайын үлгілерді толтырыңыз. Осылайша сіз есеп беру уақытын екі есе қысқартасыз және маңызды нәрсені жіберіп алмайсыз.
Оқу жылындағы ғылыми-әдістемелік жұмысты талдау үлгісі
_________________________ КММ директоры
_____________________ / ______________________
20_____ ж. «___» _____________________________
_____________________________________ КММ 20 ____ / 20 ____ оқу жылына арналған ғылыми-әдістемелік жұмыс жоспары
Мектептің әдістемелік тақырыбы: «Білім беру үдерісінің сапасын арттыру мақсатында оқыту мен оқытудың жаңа тәсілдерін енгізу арқылы мұғалімдердің педагогикалық құзыреттілігін дамыту».
Ғылыми-әдістемелік жұмыстың мақсаты:педагогтерді кәсіби оқыту және дамыту үшін қолайлы орта құру.
Ғылыми-әдістемелік жұмыстың міндеттері
- Сабақ беру мен оқытуға жаңа тәсілдерді енгізу.
- Педагогтердің ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану, қашықтықтан оқыту дағдыларын дамыту.
Жұмыс нысандары
- Педагогикалық кеңес.
- Әдістемелік кеңес.
- Мектеп жобаларын жүзеге асыру бойынша мұғалімдердің шығармашылық топтары.
- Дарынды балалармен жұмысты ұйымдастыру.
- Біліктілік тестілеуіне дайындықты ұйымдастыру және бақылау
- Электрондық портфолионы толтыру бойынша кеңес беру. Толтыруды бақылау.
- Ашық сабақтар.
- Химияны, физиканы, информатиканы, биологияны ағылшын тілінде оқыту.
- ӘБ-ның пәндік апталары.
- Жас мамандармен жұмыс.
- Авторлық бағдарламаларды әзірлеу, заманауи сабақты ұйымдастыру және өткізу бойынша кеңестер.
- Шығармашылық есептер.
Жанындағы нұсқарларды шерту арқылы беттерді парақтаңыз
Мектеп әкімшілігі басым міндеттерді анықтады, білім беру үдерісінің барлық қатысушыларына жағдай жасау жөніндегі қызметті жоспарлады, оқушылардың білім сапасының көрсеткіштерін арттыруға бағытталған басқарушылық шешімдердің қалай орындалғанын талдады. Жеке педагогикалық құбылыстардың себеп-салдарлық байла-ныстары анықталды және қызметке тиісті түзетулер енгізілді.
І. ОТҮ-ні ақпараттық-әдістемелік қамтамасыз ету
Оқу жылының басында педагог қызметінің диагностикасы келесі бағыттар бойынша жүргізілді:
- өздігінен білім алу тақырыбы;
- әдістемелік жұмысқа қатысу;
- әдістемелік әдебиеттер;
- оқу-әдістемелік кешені;
- кәсіби қиындықтар саласындағы жоспарлар;
- қажетті көмек;
- оқу үдерісін ұйымдастыру бойынша ұсыныстар.
Анықталған проблемалар бойынша жұмыс оқу жылы бойы жүргізілді. Педагогтер туралы деректер банкін құру мақсатында біліктілікті арттыру карточкалары жаңартылды.
Оқу жылының соңында мұғалімдер жұмысына қайта диагностика жүргізілді. Оның нәтижелері оқу жылына арналған жұмысты жоспарлауда ескерілетін болады.
II. Педагогикалық кадрлармен жұмыс
1. Педагогтер туралы деректер.
Оқу жылының соңындағы педагогикалық кадрлар туралы статистикалық деректер
Педагогикалық өтілі
Мұғалімдердің жас құрамы
2. Кадрларды аттестаттау.
Педагог кадрларды аттестаттау білім беру үдерісін басқаруда маңызды рөл атқарады, өйткені бұл мектеп қызметкерлерінің біліктілік деңгейін, педагогикалық кәсібилігін және қызметінің өнімділігін кешенді бағалау.
Педагогтердің біліктілігі туралы статистикалық деректер
3. Педагогтердің біліктілігін арттыру.
Педагогикалық қызметті өздігінен талдау және мектептің педагогикалық қызметкерлерінің мәлімденген өздігінен білім алу тақырыбы негізінде мұғалімдерді курстық қайта даярлау қажеттілігі анықталады.
Біліктілікті арттырудың келешек жоспары жасалды. Мектепте педагогикалық шеберлікті жетілдіруге мүмкіндік беретін біліктілікті арттыру жүйесі құрылды. Соңғы үш жылда педагог кадрларды курстық даярлау туралы статистикалық деректер бар. Курстық дайындықтың тиімділігі бақыланады. Тиімділік элективті курстардың бағдарламаларын, әдістемелік ұсынымдарды әзірлеумен, сондай-ақ мектеп мұғалімдерінің жарияланымдарымен расталады.
Қазіргі ақпараттық кеңістікте оларды бейімдеу және оқу үдерісінде ақпараттық технологияларды қолдану бойынша мұғалімдерді курстық даярлау жүргізілуде.
4. Мұғалімдерді көтермелеу.
Жыл бойы пәндік олимпиадалар мен конкурстарға нәтижелі қатысқаны үшін мұғалімдерді көтермелеу жүзеге асырылды.
5. Озық педагогикалық тәжірибе (жарияланымдар, сөз сөйлеулер)
III. Пәндік әдістемелік бірлестіктер
Мектептің әдістемелік қызметі құрылымындағы басты буын пәндік әдістемелік бірлестіктер болып табылады. Мектепте жеті пәндік әдістемелік бірлестік жұмыс істеді:
- қоғамдық-гуманитарлық цикл мұғалімдерінің ӘБ;
- математика және информатика мұғалімдерінің ӘБ;
- жаратылыстану-ғылыми цикл мұғалімдерінің ӘБ;
- қазақ тілі мұғалімдерінің ӘБ;
- шетел тілдері мұғалімдерінің ӘБ;
- эстетикалық пәндер, дене шынықтыру және АӘД мұғалімдерінің ӘБ;
- бастауыш сынып мұғалімдерінің ӘБ.
ӘБ басшыларына мектепішілік бақылауды жүзеге асыру бойынша функциялардың бір бөлігі берілді: бақылау, талдау, белгілі бір пәндер бойынша білім сапасы. Басшылардың әрқайсысы өз міндеттерін орындайды және бұл фактор мектептегі оқу-әдістемелік міндеттер жүйесін жақсы деңгейде шешуге мүмкіндік береді.
Әрбір ӘБ мектеп тақырыбымен тығыз байланысты өз тақырыбымен жұмыс істеді. ӘБ аясында отырыстар, ашық сабақтар өткізілді, өздігінен білім алу жұмысы, дарынды және үлгерімі нашар балалармен жұмыс жүргізілді. Біздің мектебіміздің ӘБ-нің негізгі мақсаты (осы кезеңде) педагог қызметкерлердің жеке ерекшеліктерін анықтау негізінде олардың бейімделуі, қалыптасуы, дамуы және өзін-өзі дамытуы үшін жағдай жасаумен тікелей байланысты.
ӘБ отырыстарында өткізілген іс-шаралардың қорытындысы шығарылды, ӘБ төрағалары пән мұғалімдерінің оқу жылындағы жұмысына жан-жақты талдау жүргізді. ӘБ басшылары мамыр айының соңында өткен кезеңдегі жұмысына егжей-тегжейлі талдауды ұсынды.
IV. Өздігінен білім алу тақырыбымен жұмыс
Мектептің әрбір педагогі өздігінен білім алу тақырыбымен жұмыс жасайды. Тақырыптарға сәйкес біліктілікті арттырудың болашақ жоспары жасалды. Өздігінен білім алу – білімнің негізгі және қол жетімді көзі. Өздігінен білім алу тақырыбын таңдау іс-әрекетті бағалауға, әркімнің жеке және кәсіби мәселелерін көруге, мақсаттарды дұрыс тұжырымдай білуге және оларды дәйекті түрде шешуге, олардың қызметін жобалауға және бақылауға негізделген.
Жыл басында әр мұғалім өзінің әдістемелік тақырыбын анықтап, оны директордың орынбасарымен келіскен. Жыл бойы мұғалімдер қоржынға теориялық ақпарат жинап, ӘБ отырыстарында тақырып бойынша баяндамалар ұсынды. Отырыстар «дөңгелек үстел» түрінде өткізілді, онда әрбір педагог өз тақырыбы бойынша одан әрі жұмыс істеу үшін ұсынымдар алды. Мамыр айында барлық жұмыстар әдістемелік бірлестіктің басшысына рецензиялауға тапсырылды. Қыркүйек айында барлық мұғалімдер әдіскерге өздігінен білім алу тақырыбы бойынша жетілдірілген материалдарды тапсыруы керек. Қазан айында үздік хабарламалар тыңдалатын практикалық конференция өткіземіз. Оларды семинарларда, әдістемелік кеңестерде сөз сөйлеу үшін ұсынамыз. Олар мұғалімді аттестаттау үшін де негіз болады.
V. Пәндік апталар, семинарлар, мастер-кластар, олимпиадалар, дөңгелек үстелдер
Пәндік апта және оны өткізу мерзімі туралы ережеге сәйкес оқушылардың барлық жас топтарын қамтитын іс-шаралар бекітілді. Әрбір пәндік апта барысында өткізілген іс-шаралар бойынша толық талдау жасалды.
VI. Оқу кабинеттерімен жұмыс. Әдістемелік жұмысты материалдық қамтамасыз ету
Биылғы жылы оқу кабинетімен жұмыс олардың санитариялық жағдайын тексерумен ғана шектелмеді. Кабинет сертификатын алу үшін жұмыс жалғастырылды. Мұғалімдер әдістемелік құралдар мен дидактикалық материалдарды жүйелеу бойынша үлкен жұмыс жүргізді.
Әдістемелік бірлестіктердің басшылары оқу кабинетінің жұмысын ұйымдастыру, кабинетке қойылатын талаптар, жылдық жоспарды және келешекке арналған жоспарды жасауға қойылатын талаптар бойынша нұсқаулықтар алды.
Кабинеттердің дайындығын талдау
VII. Мектепішілік бақылауды ұйымдастыру және жүргізу
Оқу пәндерін, сондай-ақ таңдау бойынша пәндерді, жеке және топтық сабақтарды оқыту жағдайын бақылау үшін сабақтар мен сабақтарға қатысу жоспары жасалды. Сабақты талдау кезінде сабақты ұйымдастырудың формалары мен әдістерін жетілдіруге ерекше назар аударылды.
Кемшіліктерді жою және түзету бойынша барлық ұсыныстар шағын педагогикалық кеңестерде, әдістемелік кеңестерде, әдістемелік бірлестіктер кеңестерінде, директор жанындағы кеңестерде ұсынылады. Кері байланыстың болуы анықталған кемшіліктерді тез түзетуге мүмкіндік береді.
Өткізілген сабақтар жалпы педагогтардың пәндік ББД және жалпы пәндік біліктер мен дағдыларға деген қарым-қатынасы өзгеретінін көрсетті. Мұғалімдер сабақта оқушылардың жеке қасиеттерін дамыту мақсаттарын қояды, оларды оқу пәнінің көмегімен жүзеге асыруға тырысады.
Жылдық жоспарлауға сәйкес жеке, топтық, сабақтар мен элективті курстардың оқытылуына бақылау жүргізілді.
VIII. Бейіналды даярлық пен бейіндік оқытуды ұйымдастыру
Директордың орынбасары бейіналды даярлық бойынша жұмыс жүргізеді. Оқушыларды бейіналды даярлау жүйесін іске асыру жоспары әзірленді және бекітілді. Оқушылар мен ата-аналар жиналыстары өткізілді, онда білім беру үдерісіне қатысушылар бейіналды даярлықтың мақсаты, мазмұны және ұйымдастырылуы туралы хабардар етілді. Әдістемелік кеңеспен бірлесіп пән мұғалімдерімен таңдау курстарының бағдарламаларын әзірлеу және бекіту бойынша сабақтар өткізілді, бейіналды даярлыққа арналған оқу сағаттарының көлемі және оқушылардың тізімі анықталды.
Пропедевтикалық кезеңде таңдау курстарының тұсаукесері өткізілді, оқушыларға алдын ала диагностика жүргізілді. Негізгі кезеңде студенттердің таңдау курстарынан өтуі, психологиялық-педагогикалық диагностика және өзін-өзі диагностикалау рәсімдері ұйымдастырылды. Сауалнама жүргізіліп, талдау жасалды. Соңғы кезеңде бітірушінің қорытынды білім беру рейтингі жоғары (бейінді сыныптарды) жинақтау үшін объективті негіз ретінде мектеп негізімен құрылды.
Курстың мазмұны, ұйымдастыру нысаны оқушының пән бойынша білімін кеңейтуге және 10–11 сыныптардағы оқу бейініне қатысты оқушының өзін-өзі анықтауға бағытталған.
IХ. Жас мұғалім мектебі
Бұл бағыттағы жұмыстар бекітілген жоспар бойынша жүргізілді. Жас мұғалімдер мектебі туралы ереже, тәлімгердің жұмыс жоспары әзірленді, онда іс-шаралар мен оларды өткізуге жауаптылар айқындалды, жас маманның картасы әзірленді, бағалау параметрлері анықталды.
Шығармашылық әлеуетті анықтау және одан әрі кәсіби өсуге ықпал ету үшін жас мамандарға өзін-өзі бағалау парағын толтыру ұсынылды. Бұл жас мұғалім мен жаңадан келген мұғалімдердің кәсіби өсуін объективті бағалауға мүмкіндік береді. Сонымен қатар педагогикалық қызметтің өзіндік талдау сауалнамалары және біліктілікті арттыру карточкалары толтырылды.
___________ оқу жылына тарналған педагог-тәлімгердің жас маманмен жұмыс жоспары
Жас маман туралы мәліметтер
Педагог-тәлімгер туралы мәліметтер
Тәлімгердің жас педагогпен қызметін жоспарлау, ұйымдастыру және оның мазмұны жөніндегі іс-шаралар
Мақсаты: МЖМБС талаптары аясында жас маманның кәсіби шеберлігі мен дағдыларын дамыту.
Міндеттері:
- оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастырудың жалпыдидактикалық және әдістемелік деңгейін көтеруде жас маманға әдістемелік көмек көрсету;
- жас педагогтің шығармашылық қызметінің жеке стилін қалыптастыру үшін жағдай жасау;
- үздіксіз өздігінен білім алуда қажеттілік пен уәждемені дамыту.
Х. Пәндік олимпиадаларға, шығармашылық конкурстарға қатысу
2020/2021 оқу жылындағы конкурстарда, олимпиадаларда, іс-шараларда мұғалімдердің қатысу мониторингі
Қорытындылар
Ұсынымдар
Келесі оқу жылына арналған ғылыми-әдістемелік жұмыстың басым бағыттары
Мектеп оқушыларының базалық және бағдарламалық материалды меңгеруінің жоғары деңгейін қамтамасыз ететін педагогикалық шеберлік пен біліктілікті арттыруға оқытудың барлық сатыларында мыналар есебінен қол жеткізілетін болады
- жас және жаңадан келген педагогтармен олардың кәсіби деңгейін арттыру бойынша жұмыс жүргізу;
- эксперименттік және инновациялық жұмыс;
- дарынды балалармен жұмыс;
- мектеп имиджін құру жолдары;
- педагогикалық ұжымды біріктіру, педагогикалық шеберлікті арттыру және озық тәжірибені тарату;
- әр мектеп мұғалімінің жаңа педагогикалық технологияларды енгізуі;
- бейіналды оқыту бойынша жұмыс түрлері;
- АКТ-ны білім беру үдерісіне енгізу.

Есепті дайындау, ӘБ отырыстарына қатысу, құжаттарды және директор орынбасарының мамыр айына арналған циклограммасындағы басқа да істерді мұрағатқа тапсыру
Мамыр айында сіз бір жылдағы жұмыс нәтижелері туралы аналитикалық есептер дайындап, жаңа оқу жылына жоспарлау мен міндеттер қоя бастайсыз. Барлық құжаттар- ды дайындап үлгеру үшін кестеге сүйеніңіз.
Қорытынды жасаңыз. Бір ай бойы пән мұғалімдерінің сабақтарына қатысыңыз. Мұғалімнің таңдаған сұрақтары мен тапсырмалары оқушылардың дайындығы мен даму деңгейін объективті анықтауға мүмкіндік беретіндігін және оқушылардың білімі, дағдылары мен қабілеттерін қаншалықты меңгеретінін талдаңыз.
Жасалған кесте бойынша әдістемелік бірлестіктердің отырыстарына қатысыңыз. Мұғалімдердің оқу бағдарламасын қалай орындайтынын, оқу-әдістемелік қамтамасыз ету білім беру стандарттарына сәйкес келетіндігін бақылаңыз. Отырыс қорытындысы бойынша ағымдағы оқу жылындағы әдістемелік жұмыстың сапасы туралы қорытынды жасаңыз.
Жұмыстың әр бағытын соңғы үш жылдың көрсеткіштерімен салыстырғанда талдаңыз. Бұл оқушылардың даму динамикасын, мұғалімдердің кәсіби біліктілігінің өсуін, мектептің негізгі міндеттерінің табысты орындалуын бақылауға мүмкіндік береді. Басқаша айтқанда, бұл жұмыстың қаншалықты тиімді екенін түсінуге және кемшіліктерді анықтауға көмектеседі. Егер әр мұғалім ағымдағы оқу жылындағы оның алдыңғы жылдардағы жұмысынан қалай ерекшеленетінін түсінсе, ол болашақта өз қызметін дұрыс құра алады. Бұл өздігінен білім алу мен өзін-өзі сыни бағалауды ынталандыру үшін өте маңызды.
Құжаттарды рәсімдеңіз. Айдың 10-на дейін біліктілікті арттыру курстарынан өтуі тиіс мұғалімдердің тізімін жасаңыз және өтінішті рәсімдеңіз. Айдың соңында мектептегі эксперименттік қызмет туралы есеп дайындаңыз, ақпараттық-аналитикалық құжаттар жасаңыз және тиісті құжаттарды мұрағатқа тапсырыңыз.
Бақылауда ұстаңыз. Сынып жетекшілерімен және пән мұғалімдерімен бірге қорытынды аттестаттаудың нәтижелерін бақылаңыз. Мұғалімдердің емтиханға дайындық бойынша кеңес беруді қалай жүргізетінін тексеріңіз.
Директордың ҒӘЖ жөніндегі орынбасарының мамыр айына арналған жұмыс циклограммасы

Мамыр айына арналған жұмыс циклограммасындағы қорытынды педкеңес және екі әдістемелік кеңес
Мамыр айында тәрбиешілердің таңертеңгілік гимнастика режимін қалай ұстанатынын тексеріңіз. Ол үшін барлық жас топтарында жедел бақылау жүргізіңіз.
Жаяу жүру учаскелерінің жазғы маусымға дайындығын тексеріңіз. Айдың соңында бақылауды қорытындылап, тәрбиешілерге арналған ұсыныстар дайындаңыз.
Педагогтермен жұмыс. № 5 қорытынды педкеңесін өткізіңіз. Онда 2020/2021 оқу жылындағы педагогикалық жұмысты қорытындылаңыз.
Меңгеруші алдында кіші топ және ерте жастағы балаларға арналған топ тәрбиешілерімен кеңесу өткізуді жоспарлаңыз. Балалардың даму деңгейінің қорытынды мониторингінің нәтижелерін талқылаңыз. Білім беру бағдарламасын игеруде қиындықтарға тап болған тәрбиеленушілерді анықтаңыз.
Жас педагог мектебінің отырысын өткізіңіз. Жас педагогтерге «Мен және менің тәрбиеленушілерім» тұсаукесерін өткізуді ұсыныңыз. Олардың жетістіктерін талқылаңыз. «Аналитикалық есептерді жасау мәселесі» тақырыбында тәр- биешілерге кеңес дайындаңыз.
Осы айда сізде әдістемелік кеңестің екі отырысы бар: балалар- дың дағдылары мен қабілеттерін дамыту мониторингінің қоры- тынды көрсеткіштері және бір жыл ішіндегі ӘК жұмысын талдау.
Әдістемелік кабинет жұмысы. Оқу жылында мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыс туралы педагогтердің есептеріне талдау жасаңыз. Балабақшадағы педагогикалық жұмыс туралы қорытынды аналитикалық есепті дайындау үшін мәліметтер жинаңыз. Тақырыптық бақылау нәтижелері туралы анықтама жасаңыз. Педагогтер мен ата-аналардың сауалнамаларын талдаңыз. Жазғы сауықтыру жұмысының жоспарын жасаңыз және оны айдың соңында педагогикалық кеңесте қарастырыңыз.
2020/2021 оқу жылының мамырына арналған Әдіскер жұмысының циклограммасы (шамамен)
